Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Poti sa masori rezistenta intre pinii senzorului. Daca nu are, e dus de tot si ai exclus firele/contactele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, la mine a aparut o problema asemanatoare pe o bora de 1.6 benzina, la un drum mai lung acul de la temp a ineput sa scada, apoi a ajuns la 0 si o perioada nu a mai functionatdupa care a revenit cateva zile.

In mom de fata de 2-3 luni nu se mai misca de la 0 grade, dar masina merge fara nicio schimbare, consum sau porniri cu probleme...ce poate fi? :-??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea de G2 de pe senzor. Daca cealalta parte -G62- merge bine, nu afecteaza cu nimic mersul motorului, doar ca nu iai afiseaza in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi puteti arata si mie va rog unde se afla senzorul de temperatura...sau senzorii, din cate am inteles G2 si G62 sunt doi senzori diferiti....multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G2/G62 e ca pliculetu de Nescafe 3 in 1 :))

2 senzori in 1 singur... e o chestie rotunda cu mufa cu 4 pini , 2 duc la ECU -G62 si 2 la instruments -G2...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc, daca imi spui si unde se afla ar fi perfect. :icon_cheesygrin: :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Difera de la masina la masina ... holbeaza-te pe traseul furtunelor groase ce ies din radiator... cauta o mufa cu 4 fire care intra intr-o chestie rotunda :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codringolf4, uite o poza din care iti poti da seama unde se afla senzorul G2/G62: :icon_thumleft:

post-50992-0-94980500-1316803851_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc deadly, mai clar de atat nic ca se putea :beer: !! aveti idee daca se poate curata sau trebuie inlocuit . Necesita vreo adaptare dupa inlocuire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca in primul rand sa-l cureti. S-ar putea sa ai noroc si sa scapi doar cu atat. Daca dupa curatare tot iti da eroare, atunci trebuie schimbat. Nu necesita nici o adaptare dupa inlocuire, insa trebuie stearsa eroarea care iti apare pe Vag-Com (daca iti apare). :icon_thumleft:

MARE ATENTIE INSA la schimbarea senzorului. Trebuie sa ai antigel la indemana, pentru ca vei pierde din el (cam 1.5 litri). :exclaim:

Citeste si topicul de mai jos, pentru ca te va ajuta foarte mult la schimbarea senzorului G2/G62. :beer:

http://vwforum.vwfor...senzorii-g2g62/

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presupun ca si daca il scot sa il curat voi pierde antigel, asa ca mai bine il cumpar nou si scap de o grija, am inteles ca e vreo 70 de roni...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curatat poti incerca sa ii cureti doar mufa. Daca tot nu isi revine, trebuie schimbat. Cand il scoti, pierzi ceva antigel......depinde cat de repede te misti. Oricum, sa iti cumperi, ca sa completezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai putea sa scoti antigelul din sistem macar pe zonele unde vei lucra ca sa nu cumperi alt antigel. Curatatul senzorului nu cred ca o sa ajute aproape deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in general nu...in schimb poate sa varieze turatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am intrebat deoarece motorul intrerupe la relanti si desi am schimbat distributia,schimbat puntea de injectoare,fise,bujii,rectificat chiulasa,curatat/adaptat EGR si clapeta acceleratie motorul merge intrerupt iar senzorul de temperatura imi arata acum o luna cand 0 grade-cand 90 grade in bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata mufa lui, cu spray de contacte. Daca tot asa face, schimba-l....pe Engine, temperatura lichidului de racire era stabila sau tot asa facea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

schimbat cu asta post-37121-0-12421200-1318167062_thumb.jpost-37121-0-74513000-1318167071_thumb.j

vine cu tot cu O-ring si clema

cam 10 sec. dureaza operatia si cred ca vreo 5 min m-am chinuit sa scot mufa

foarte putin antigel pierdut

Modificat de nacrabu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am pus de doua ori, primul m-a tinut cam 1 an si 1 luna. Sa vedem cel nou. Oricum cel oem e mai de incredere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G2/G62 e ca pliculetu de Nescafe 3 in 1 :))

2 senzori in 1 singur... e o chestie rotunda cu mufa cu 4 pini , 2 duc la ECU -G62 si 2 la instruments -G2...

oare tot din acelasi senzor imi pica acul la ceas... adica pana la 90 de grade se ridica frumos.. apoi pica la 40 de grade.. si cand mai are el chef se mai ridica..

are cineva idee cat costa..?? eventual o poza cu locul in care e montat si.. daca se poate schimba ca DIY??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, de la el este. In G62 sunt doi senzori - unul transmite informatia catre ECu si altul catre ceas.

Costa in jurul a 50 lei sau mai scump, cel OEM.

Se poate schimba "acasa". Pana una-alta, incearca sa-i cureti mufa, cu un spray de contacte...sunt sanse sa isi revina. Daca nu, schimba-l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din experienta altora, inclusiv al amicului de unde cumpar piese, nu-ti lua AM ieftineli...ai sa schimbi cite unul la 2-3 luni :)

Sau daca stii ca esti norocos :))

Unul de firma e ~100-150RON...

Ti-a pus Deadly poza mai sus...nu-i mare smecherie, scoti dopul de la borcanul cu antigel sa scada presiunea, il pui inapoi dupa,scoti mufa, ai o clema de scos cu ajutorul unei surubelnite sau spit, tragi de senzor pina iese (are o garnitura pe capat sa fii atent sa o scoti si pe aia).

De preferat de facut cu masina rece sa nu te frigi de la antigel...

Sa fii pregatit cu 1-2l de antigel ca o sa curga ceva la operatiunea monstru...

Parca era si un DIY pe aici cu ceva poze...

Sau te duci intr-un service ca mai mult de 20-30RON nu ar trebui sa fie :)

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, in teorie se pierde foarte putin antigel, daca te misti repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!