Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Cand stau pe loc nici macar nu misca acul de pe 0*C. Acum nu ar fi un capat de tara sa schimb si senzorul si termostatul(mai ales ca masina are cativa km la bord) dar sa nu ma trezesc cu banii luati si cu problema nerezolvata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la relanti,dieselul se incalzeste foarte greu.Mai aduni aici si problema cu termostatul=>nu se ridica acul deloc la relanti.Inainte de toate vezi o diagnoza.Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Ai schimbat senzorul dar DTC-ul a ramas. E normal. Daca nu a reaparut dupa ce ai schimbat G62-ul si ai sters eroarea, inseamna ca ai rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum aş putea vedea dacă senzorul G2/G62 dat jos de pe maşină

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dat jos un senzor care avea eroare pe modulul engine. La instruments indica normal. L-am masurat cu un multimetru, la temperatura camerei, la o pereche de pini aveam 19 si la cealalta 24 (ohmi bineinteles, dar nu mai stiu pe ce scara).

Modificat de pamela200
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Oameni buni, am si eu o problema. :(

Am schimbat acum vreo 2 zile senzorul G62 si de atunci nu-mi mai porneste dimineata masina la prima cheie, oricat as da la automat. Pur si simplu da sa porneasca, scutura si se opreste motorul. :blink:

La a doua cheie porneste, insa dupa ce invarte de vreo cateva ori. Inainte de a schimba senzorul NU AVEAM aceasta problema.

Ma poate ajuta cineva cu un sfat ? :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Diagnoza inainte sa ii dai cheie si citesti temperatura de pe bord si de pe motor. Sa nu pierzi cumva si din presiunea combustibilului. Iti merge switchul din broasca sofer? Cand deschizi portiera se amorseaza si pompa de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C_r_i_s_t_i

MasinaPoporului : explici mai amanuntit cu amorsarea benzinei..?..adica se deschide usa si se amorseaza benzina?la diesel este asa ceva?te rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

La diesel nu. Doar la benzinare - switch-ul din usa soferului, comanda pompa de carburant, cand se deschide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului, am verificat toate cele enumerate de tine si toate erau in regula. :icon_thumright:

Intre timp, am rezolvat problema. La sfatul colegului zebrocksky (caruia vreau sa-i multumesc pentru tot ajutorul acordat de nenumarate ori), am scos bornele de la baterie in jur de 15 minute, le-am pus inapoi si de atunci a disparut problema. :)

Din acel moment, am deja vreo 7-8 porniri la rece si masina se comporta exemplar (porneste foarte bine la prima cheie). Multumesc din nou pentru ajutor. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna la toata lumea.

ma framanta si pe mine o chestie. am schimbat de cateva 3 sau 4 luni si termostatul si senzorul de temperatura la golfu meu 4 1.6 benzina, si cu toate astea, desi o perioada a mers oki, acum iar imi face probleme.

nu stiu daca mi se pare mie da se incalzeste cam greu, cel putin dimineata si cand e mai frig afara, si la ultimu drum am observat ca in mers nu se mai ridica pana la 90...sta undeva o idee mai jos si tot mai face cate un salt pana la 90. daca scot din viteza insa urca repede la 90 (in mers cu motorul cald) si sta acolo. am scanat-o cu vag comu si nu imi da nici o eroare nici pe motor si nici pe instruments... cea ce mi se pare ciudat.

aveti vreo idee ce-ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recapitulind, daca stai pe loc temperatura creste pina la regim, iar in mers ea scade...in cazul asta ai termostatul blocat pe deschis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o bulina neagra pt termostat :( .Moog stie de ce :P

Totusi ar trebui verificate si temperaturile de pe engine si instruments.Vineri,cand vin acasa,da'mi un semnal daca esti curios.

Numai bine!

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 16 V benzina si la mine pe engine nu apare nimic dar pe instruments imi da eroare pentru G2 sensor.Problema este ca la mine masina merge normal dar cand pornesc la prima cheie turatia imi urca peste 1000 si apoi scade la 900.Temperatura urca normal de la 0 la 90 de grade.Sa fie defect senzorul? Acest sensor imi poate da si alte erori ca de exemplu sa mi se aprina becul de la evacuare gaze?Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

earthquakero

acu am venit si eu de la un serivce.. mi am comandat un senzor de lichid de racire.. ca am inteles ca poate influenta consumu destul de mult si eu am probleme mari.. si am schimbat o groaza si tot n am rezolvat nimic..

si am zis sa schimb si asta pt ca am observat si eu un joc la acul meu de la apa.. e cam sus si are joc.. urca la 98.. scade la 90... urca iar la 98.. scade iar.. si tot asa.. fara s o turez eu sau sa fiu in deal panta ceva.. la drum drept cu viteza mica

asa ca in 2 ore ma duc sa iau piesa si s o schimb poate cn stie.. o i rezolva in sfarsit ceva

voi ce credeti ? e normal sa aibe joc asa si sa urce asa mult pana la 98 ? pe urma sa scada iar la 90.. de asemenea nu are asa putere mare la turatii mici... scoate fum negru mult pe toba.. bujiile afumate negre.. sa vedem acu

Modificat de earthquakero
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Variatia aia de temperatura poate fi data si de un termostat blocat.

In mod normal din pornirea ventilatorului se regleaza temp in plaja destul de strinsa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu stiu daca are lagatura cu topicul asta dar la mine se intampla o chestie ciudata. Vara masina imi porneste turata la 1200rpm iar iarna(la o temp sub 6-7grade) la 850rpm adica total invers. Precizez ca nu am nicio eroare la scanare.

Sa fie oare senzorul de temperatura sau EGR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa se comporta si la mine (am acelasi motor). Eu am schimbat senzorul de temperatura si se comporta la fel. :)

Am cautat si eu indelung pe forum un raspuns la aceasta "problema", insa fara succes. :(

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scaneaza pe Engine si pe Instruments si vezi daca e diferenta de mai mul de cateva grade, inntre temperatura lichidului de racire. Daca e asa, ai probleme la G62.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma duc sa fac o scanare si revin cu pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma puteti lamuri daca valorile sunt ok? Dupa 5h masina a pornit la 760rpm dar daca o las mai mult de 7-8h porneste la 1200.

post-12134-0-56458300-1308741597_thumb.j

post-12134-0-22294100-1308741606_thumb.j

post-12134-0-46649100-1308741613_thumb.j

Modificat de Crissul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e in felul urmator:

intri pe engine si te uiti la temp

repede (nu dupa 20min :) ) intri pe instruments si te uiti la temp

Diferenta tre sa fie de citeva max 5-6 grade...

Eventual o lasi sa ajunga la temp de regim si dupa aia te uiti la ele...

Sau dimineata cind e motorul rece...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat si inainte sa pornesc motorul si aveam pe engine 37 grade si pe intruments 34 si 35 grade deci mare diferenta nu e.

O sa incerc si dimineata cand motorul este rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina merge bine, ce va pasa la ce turatie porneste rece? Cautati nod in papura. Probabil la rece se injecteaza benzina suplimentara in cilindrii-un fel de soc. Benzina aia suplimentara da un relanti de 1200 vara si iarna din cauza condensarii benzinei pe cilindrii reci, galerie, etc, rezulta o turatie de 850.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!