Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

stie cineva unde se afla senzoru de temperatura al lichidului de racire la golf 4 1.6 16V?

se poate schimba separat de termostat?

Modificat de gianys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate schimba separat, ca nu sunt parte comuna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zilele astea la o noua scanare cu vag-com mi-a dat o singura eroare si anume senzorul respectiv si cu mentiunea ca eroarea asta o am cam de 4-5 luni de cand am cumparat masina, dar masina merge absolut fara probleme, porneste fara probleme, uneori am senzatie ca acul de la temperatura apa din bord sta cam cu 1mm maxim peste valoarea de 90gr, dar aprope insesizabil.

De cand cu frigul masina porneste la sfert ca de obicei, dar la prima pornire, dar nu mereu mi se aprinde martorul de la apa, becul ala rosu care clipeste, dar masina functioneaza in parametri normali, o las cam 1-2 min la relanti si dupa daca opresc si dau iar la cheie dispare si martorul respectiv. Mentionez ca am facut test si la calitatea antigelului si are pct de inghet f ridicat, iar masina merge normal,porneste mereu bine, trage f bine.

Va rog sa imi spune-ti exact unde se afla sezorul respectiv la mine pe masina cod motor ARL 150 cai stock, eventual daca merge doar sa curat sarmele din vasul de expansiune(daca exista vreun Diy), si daca aveti un cod la piesa respectiva si cam cat ar costa cu aproximatie piesa Oem, ca din ce am mai intrebat asta nu prea se recomanda pe producator.

Multumesc si astept raspunsuri si recomandari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata tijele din vasul de expansiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.am schimbat de anul trecut in iarna senzor g2/g62,antigel,termostat si patesc la fel: la pornirea la rece ralantiul sta la 750-800 ca si cum motoru ar fi cald. in vara asta cand temperaturile de afara erau destul de mari la pornirea la rece culmeaaaaa.....statea la 1200 de ture si scadea treptat dupa ce se incalzea motoru.deci cand e frig afara nu sta la 1200 de ture cand e cald afara sta la 1200 de ture si scade treptat.astept pareri,opinii ce se intampla de fapt cu socul asta electronic si de ce nu comanda bine ecu?ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca e discutie - pornirea la rece

exact cazul tau a multi x useri de pe aici :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Aseara am pornit si plecat cu masina. Dupa un timp am observat ca acul indicatorului de temperatura a trecut de 90 cu o linie, iar acul turometrului imi indica la relati 1000 ture. Le-am observat un timp, dupa care am oprit motorul si l-am pornit imediat. Totul revenise la normal.

Ce sa fie? Eu am schimbat senzorul G62 de curand, aproximativ o luna. Am pus unul nou modelul verde.

Modificat de klausu25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca trece de 90=>nu raceste.Cauze:termostat blocat inchis,electroventilatoare nefunctionale(poate fi releul de comanda,ventilatoarele in sine),termocupla(g2/g62).Sfatul meu:urmareste sa vezi daca mai face;daca mai face:diagnoza.Daca nu e concludenta,le iei prin eliminare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca da. Oricum, daca a facut de la G62 asa, iti apare la scanare. Daca era termostatul blocat, nu isi revenea cand ai oprit & repornit motorul.

Asa cum a zis si colegul zebrocksky, numai prin eliminare le poti rezolva.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

postez si eu aici de ce m-am lovit la masina mea...mai mult ca o informatie utila pentru cei care afla la o scanare cu vag-com-ul ca au eroare de senzor G2/G62.

chiar daca la bord observati ca totul ar fi ok - adica indicatorul urca pana la 90 grade si apoi ramane acolo, nu are fluctuati sa zicem (cum am citit la unii colegi)...ci pare ca totul este ok, nu va culcati pe o ureche (asa cum am facut eu...si linistit de un asa numit meserias...ca nu are asa mare importanta daca acel senzor imi da eroare). Ba are o mare importanta!! Am aflat asta de curand cand am fost nevoit sa-mi schimb (pe langa acest senzor) si bujiile incandescente, care erau mai mult moarte din cauza informatiilor eronate trimise de acel senzor.

Deci, daca aflati ca senzorul nu este ok, schimbati-l imediat, pentru ca apoi, riscati sa dati alti minim 200 lei pe un set de bujii, pe langa suta de lei cat costa acest senzor.

Drive safe :Driver:

...si :sbine: ...fara incidente rutiere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut imi poate pune cineva o poza cu localizarea senzorului g62 la golf 4 1,9 tdi 131 cai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am si eu o problema:

In urma scanarii am gasit ca este ceva probl cu senzorul g62, am cautat sa vad daca nu cumva este oxidat contactul, dar surpriza:)) conectorul are 4 fire...la mine 2 sunt la locul lor, unu este taiat(albastru cu alb) iar unu(albastru cu maro) pleaca spre o sursa necunoscuta(pe sub filtru de aer). Unde pleaca acel cablu?:))

Sa le lipesc la loc, am senzorul negru

Multumesc

Modificat de Trutan Darius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune VAG-ul pe masina si vezi temp pe engine si instruments.

Ar trebui sa le vezi pe amindoua.

Asta cu 4 fire ar trebui sa fie G62/G2 e senzor dublu.

2 fire duc la ECU si 2 in bord la instruments.

Apropo de fire cauta alta masina ca a ta si uita-te, sau un electrician bun :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa fac o poza(nu prea reusita deoarece spatiul este mic, este intuneric, etc.)

post-79288-0-21575500-1292925374_thumb.j

Modificat de Trutan Darius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si alea care sint rupte le-ai gasit de unde sint?

Adica ai 4 capete 2 cite 2 de aceeasi culoare ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am inteles sunt 2 senzori in unu(g2 si g62), g2 care este responsabil cu afisarea temperaturii motorului pe bord, merge fara probleme si nici VAG-ul nu mi l-a gasit defect, deci tiind sa cred ca cele 2 fire care sunt ok sunt de la g2, iar celelalte de la g62 sunt taiate(tot la g62 mi-a gasit si VAG-ul problema).

Din ce am citit pe forum se poate sa fie stricat doar unul din cei doi senzori, si fostul proprietar sa fii incercat sa lege firele de la g62 la g2, alta explicatie nu am.

Iar de refacut toata cablaraie este foarte greu, spatiul fiind foarte mic.

post-79288-0-45331300-1292937999_thumb.j

Modificat de Trutan Darius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G2 si G62 au cu totul alte specificatii deci vechiul proprietar nu putea sa uneasca firele ca sa obtina date de la unul din ei.

Albastru cu alb si maro cu albastru sunt de la G62. Asta daca ai motor AJM.

O sa caut mai tarziu daca ai alt motor.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot nu stiu unde pleaca acel fir albastru cu maro, pe sub filtru de aer, o sa ii caut ruta mai exact. Chiar nu imi dau seama ce impovizatie o vrut sa faca... Mersi de raspunsuri:)

Modificat de Trutan Darius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai motor AJM? Sa-mi spui daca ai din sonda de apa firele care ti le-am indicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, motorul este AJM, si am si firele care mi le-ai indicat.

Am urmarit circuitul firului albastru cu maro si merge in bord, bordul nu am reusit sa il desfac.

Modificat de Trutan Darius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de ce sa desfaci bordul? Lipeste-le pe culori si vezi daca mai ai erori si schimba sonda.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eram doar curios unde duce improvizatia:) maine am sa incerc sa le lipesc si sa schimb sonda. Mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipeste-le si verifica cu VAG-ul daca merge, pe intruments si engine...

Daca nu merge schimba sonda. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuzatima de insistenta,dar in poate pune si mie cineva o poza cu pozitionarea lui g62 la golf4 1,9 tdi 131 cai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!