Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

pana la urma au legaturi unul cu altul ?

zic asta, pentru ca am scos bulbul unde era G2 (sau cel putin asa cred, e un conector undeva in partea inferioara a motorului in dreptul bateriei),

si din cate am citit, G62 e undeva pe traseul de antigel ??

sunt in acelasi loc senzorii ? la un motor 1.4 AXP

deja m-ati pus pe ganduri, mai ales ca nu am avut niciodata masina pe benzina sau probleme cu senzori de temperatura la celelalte masini :icon_thumright:

P.S. un cod pentru G2 si G62 va rog frumos... m-am uitat la 15 din cele 30 pagini ale topicului si nu am gasit inca :sick:

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt in aceeasi carcasa, chiar si la AXP, uite : Nr 17 si cu schema lor(din aceeasi carcasa)

post-15891-1257239618_thumb.jpg

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as putea sa il schimb chiar eu ?

citeam aici in topic ca se pierde antigel la operatiune.... si nu inteleg de ce anume

din schitele cautate de mine, de undeva in partea stanga a motorului pe aproape de baterie...

87782007.gif

87782008.gif

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vicius, sunt sanse, dar sunt la fel de mari ca si cum ar fi sa-ti cada motorul pentru ca are tot atatia km ca si ai vecinului caruia i-a sarit in aer. Adica... irelevant. Ideea este ca daca pica unul nu este obligatoriu sa pice si celalalt, nu exista interdependenta in acest sens :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

soila si mecanicii sunt tot oameni cand schimba, tu de ce nu ai reusi. Pregatesti intr-o mana sonda noua, scoti sonda veche si imediat o infigi pe cea noua. La mine de exemplu cu sonda infipta orizontal nu am pierdut mai mult de 200ml. Deci faci rocada rapid si nu pierzi nimic.

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles, deci totusi senzorul e situat pe traseul de antigel..

inseamna ca eu am verificat alt senzor zilele trecute... era ceva in aceiasi zona, dar nici vorba de apa..

sau e posibil sa fie chiar senzorul, si eu am scos numai bulbul...

si se demonteaza in 2 parti, senzorii propriu-zisi, si bulbul cu contactele.. nu stiu, dar voi cerceta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e pe traseul de antigel (asta e si motivul ptr care se pierde antigel; daca nu esti rapid chiar pierzi mult).

Si e un singur corp, cu o singura mufa, si nu se demonteaza in bucati :)

Arunca un ochi

g62.th.jpg

:(

Modificat de Amy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat acum cateva minute si am descoperit locatia. Este mai greu de accesat fara sa demontezi nimic. Dar daca scoti racordul de aer de dupa debitmetru, accesul este mult mai facil. De asemenea cred ca, daca trebuie sa schimbi senzorul defect cu un altul, mai usor este sa scoti siguranta si sa inlocuiesti intai senzorul si apoi sa scoti conectorul de pe senzorul vechi (avandu-l la indemana) si sa-l introduci in capatul noului senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog pe cineva sa puna o schema cu senzorul G2/G62 pentru masina din semnatura - motor BAD 1.6FSI. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles, deci totusi senzorul e situat pe traseul de antigel..

inseamna ca eu am verificat alt senzor zilele trecute... era ceva in aceiasi zona, dar nici vorba de apa..

sau e posibil sa fie chiar senzorul, si eu am scos numai bulbul...

si se demonteaza in 2 parti, senzorii propriu-zisi, si bulbul cu contactele.. nu stiu, dar voi cerceta.

Vezi sa nu fi tras de mufa de la termostatul controlat electronic si sa-l fi stricat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu probleme cu senzorul acesta G2/G62 si as vrea sa-l schimb dar am fost la magazin si cei de acolo mi-au spus ca trebuie dat jos sa iau codul de pe el ca sunt mai multe feluri de senzori.motorul este 14 16 V AXP an fabricatie 2002.nu sie nimeni codul la piesa?ca sa nu-l mai dau jos si dupa aia sa-l pun la loc tot pe acesta.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fi tras de mufa de la termostatul controlat electronic si sa-l fi stricat.

nu am tras aiurea, ci a iesit normal ca o priza, si l-am pus usor inapoi

oricum asta era acum aproape 2 saptamani, si nu s-a comportat ciudat de atunci.

daca s-ar fi stricat ceva, s-ar vedea atunci cand se incalzeste motorul si trece de 90 ??? pentru ca zilele acestea a fost frig, si desi am mers mult prin oras, temperatura nu trecea de 90 (desi cand e rece nu arata corect, si se ridica deodata acul la 90, si sta acolo pana cand opresc motorul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

florin79 daca le dai VIN-ul celor de la magazinele de piese, trebuie sa identifice exact piesa de care ai nevoie.

Incearca la alt magazin sau la dealerul vw.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi frumos.imipoti spune te rog unde gasesc vin-ul acesta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

VIN = Vehicle Identification Number sau serie sasiu, o gasesti in certificatul de inmatriculare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi fain inseamna ca sunt prea comozi astia de la magazine. numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MULTUMESC @vicius_the_one, o sa incerc sa-i fac o poza dupa ce il scot. Sa inteleg ca cel din dreapta lui G62 este G2 ? - ma refer la schema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu doml'e G2+G62= sonda de apa deci sunt in aceeasi carcasa, in aceeasi piesa. Denumirile G2 si G62 sunt date de utilitatea lor, G2 pentru bord si G62 pentru motor. Ala in dreapta e termostatul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, l-am scos, am constatat... Astept pareri? :icon_thumright:

Scuze pentru calitatea pozelor.

post-30782-1257422910_thumb.jpg

post-30782-1257422922_thumb.jpg

post-30782-1257422927_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da e clar...e defect :). Ce pareri vrei ? L-ai schimbat deci stai bine :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,eu sint un pic mai greu de cap,si poate o sa ma atentionati imediat casau pus poze despre locul unde se afla acel senzor la masina din semnatura,dar las ruga inca odata pe vicius the one,sa puna o poza mai detaliata,adica sa stiu cu aproximatie unde sal caut mai exact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Sub capacul in care este filtrul de aer, cum te uiti la motor in partea dreapta.

img4396lh9.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Lamuriti-ma si pe mine ce este acest senzor si care este intrebuintarea lui... asa mai pe intelesul tuturor, daca se poate:

06A919501 temperature sender / radiator 2 pin black 20MM / BFQ,BAD.

Dupa cum vedeti este tot un senzor de temperatura si tot pentru motor BAD. :angry:

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!