Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,5k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,5k
      postări
  2. Tehnic

    1. 851,8k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 172,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      9,9k
      postări
    6. 276,5k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      300,8k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • voinea
    3. 118,9k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,6k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   30 Membri, 3 Anonimi, 359 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • Mariusyka
    • Sebastyan. G
    • nightgay
    • golf4champ
    • ppp3
    • bbv1976
    • EmilianPop
    • Pedr0S1
    • cristi03
    • b23840
    • dj.martzian
    • Xman_ghio
    • dydu_kuf
    • SelesanD
    • Dan Cristi
    • DANYS80
    • ddgheorghe
    • neobluenet
    • Adria_n
    • rhollex
    • EEXCALADE
    • raekwon1
    • tavitara
    • Bebeee
    • kkhheelloo
    • gabrieladrian.miron
    • Adi_vw
    • mugur@tcmtuning
    • zidanne
    • eddz
  • Images

  • Posts

    • Gabriel*77
      Eu nu am spus niciodată că schimburile de ulei sau revizia făcute la reprezentanță dau unui eventual cumpărător garanția faptului că mașina este și ok, dar cumulate, reprezentanță plus exploatare corespunzătoare, dau plus valoare mașinii respective. Asta o pot spune.   Sunt convins că foarte puțini sunt cei care înainte să meargă să dea comanda pentru o mașină nouă se și interesează de costurile reviziilor și a eventualelor componente supuse uzurii. plăcuțe frână, bujii, ștergătoare, etc. Nici eu nu am făcut-o, dar nici nu înțeleg, după cum am spus-o și o repet, acest " Aoleu, ce scumpă e întreținerea!!! " Păi atunci când ai avut în plan să cumperi o mașină nouă, nu știai că trebuie să o și întreții?   Că la achiziție toți vrem brizbrizuri și cât mai dotate, le ducem în 50.000 preț de achiziție, ne întrecem în a le pune pe ele toate prostiile inutile, dar ne uităm că e revizia de schimb de ulei 2000 lei și ni se pare mult.   Nu fac reclamă si nici nu țin în brațe reprezentanțele și da, sunt de acord și înțeleg partea cu a schimba o piesă în altă parte dacă este mai ieftin în așa fel încât să nu pierd garanția, că nu e nimeni absurd, dar să ne văităm așa... că ne jecmănesc reprezentanțele la schimbul de ulei...    Mai cârcotași ca noi în materie de mașini n-am văzut.  Vrem full cu piele, boss, dar e scumpe reviziilii...   Am văzut pe litoral anul trecut, în plin sezon, o grămadă de bolizi de lux cu anvelope de iarnă...  Oare ei unde or face schimbul... ?  
    • Adi_vw
      Lasa ca neamtul o face la 30.000km, 1-2 ani si schimba filtrul de aer la 90.000km. Nu stiu daca ai vazut cartile de service mai vechi, dar nu toate au stampila cu reprezentanta. S-a discutat si pe grup, poti face intretinerea la orice service autorizat RAR si iti pastrezi garantia masinii, nu esti obligat sa platesti de 2-3x mai mult la reprezentanta, dar in cazul unei probleme tot la ei ajungi si probabil o sa se rezolve mai greu problemele grave/costisitoare. Ca exemplu, piesele pentru 1.5tsi 96kW, care in mare parte merg si la varianta regasita pe O4 de 110kW (nu stiu filtrul de ulei) sunt asa: 290 lei 5L de Mobil 1 508.00 50 lei filtrul de ulei VW 100 lei filtrul de polen Mahle LAO888 35-70lei filtrul de aer Alco / MANN Ultimele 2 le schimb personal, iar manopera pentru schimbul de ulei nu e mai mult de 200 lei, deci un total de ~700lei.  Poti sa faci asta mai ales la revizia "intermediara".  
    • zidanne
      @halamadrid 3500 doar piesele, vrei sa zici ;))
    • halamadrid
      Ca sa nu mor neinformat, in afara de curea distributie si curea accesorii, care e a 3-a curea la 1.2 16V?😁   La O4,   oricare motorizare cu distributia  pe curea, nu cred ca te incadrezi in 2000 de lei cu distributia, sare de 3500 lei la reprezentanta.
    • GCI
      Pai si care ar fi cauza defectarii lui?
    • EmilianPop
      1 luna mai tarziu primesc si eu masina inapoi. Noroc cu un prieten care venea la etapa de RoDrag din Bucuresti si a venit cu ea. La AFS in Bucuresti unde a fost masina, au fost inlocuite pernele pe fata, s-a facut o revizie la airride (verificat instalatie, golit butelie de apa, etc), am inlocuit si bateria + freon. Traseul custom de la A.C este ok, nu scapa pe nicaieri, toate bune.  To Do List (o scriu si aici sa am ca si reminder 😞 - Pe partea mecanica, singurul lucru ce mai urmeaza sa il fac este sa inlocuiesc pompa secundara de apa la motor, aparent nu a mers niciodata + un mic furtun de apa din spatele motorului care nu prea imi place cum este pozitionat. Desi nu cauzeaza vreo problema, vreau sa ma asigur ca totul e ok.  - inlocuit prinderile ale capotei de pe trager, cele actuale sunt ok dar au niste urme foarte mici de rugina. Asa ca voi lua un set identic pe care le voi duce la zincat si problem solved. - Din pacate, din lipsa de timp, nu am reusit sa rezolv si clusterul si sa pun RPM de benzinar. Dar o rezolv si pe aia. - Revopsit plafon + bara fata  - Reconditionat jante / alte jante  
    • DaNNinho
      La Dăciuța Logan 1.2 benzină a fost 1946 lei distribuția, care înseamnă fix 3 curele. 🤦 Pe schimb ulei și filtre mai voiau 1200 lei. 🤑 La Skoda mi s-au părut mai accesibile prețurile. 😂
    • dercos
      Fiecare face cum doreste. Reviziile facute la reprezentanta nu garanteaza o masina fara probleme. La cumparare te duci cu ea la reprezentanta si ii faci o verificare, iar la o masina sh conteaza mai mult modul in care a fost folosita. O masina de drum lung va fi clar mai buna decat una frecata prin oras pe drumuri scurte. Si e doar un exemplu.
    • halamadrid
      Sa vezi cat de multumit ai sa fii de reprezentanta cand dai 2000 de lei pe schimb placute frana fata +spate, desi le-ai putea schimba la jumatate de pret, tot originale.😄 Mai pui un schimb de ulei si filtre cu ioni de argint si tesatura de platina si ajungi la 4000 de lei dintr-o lovitura. Am facut reviziile la reprezentanta doar pentru istoric, nu pentru ca am considerat ca ar fi serviciile sau materialele folosite de o calitate superioara. Dar un filtru de aer si unul de polen poate schimba singur oricine, iar cu 300-400 de lei economisiti poate lua masa la restaurant, sau sa cumpere ceva frumos pentru masina.  
    • tavitara
      Asta am primit de la OBD11 , pun doar erorile Imediat merg si la ITP si scanez si acolo Nu am sters nimic   OBDeleven data log Date: 2024-04-24 12:26     VIN: WVGZZZ7PZCD022227     Car: Volkswagen Touareg     Year: 2012     Engine: CRCA     Mileage: 316920 KM 08 Air Conditioning     System description: Klima 4 Zonen     Software number: 7P6907040BA     Software version: 1203     Hardware number: 7P6907040BA     Hardware version: H20     ODX name: EV_AirCondiFront     ODX version: 004001     Long coding: 361600B870     Trouble codes:         U111300 - Function limitation due to received malfunction value             Intermittent --------------------------------------------------------------- 17 Dashboard     System description: Kombi     Software number: 7P6920880P     Software version: 0239     Hardware number: 7P6920880P     Hardware version: H13     Serial number: 6581809115930339     ODX name: EV_KombiUDSRBVW526     ODX version: 001013     Long coding: 132733002A000008000004     Trouble codes:         B103E1B - Fuel gauge sensor 1 Resistance too high             Intermittent --------------------------------------------------------------- 18 Parking Heater     System description: Standheizung     Software number: 7P0963272C     Software version: 0241     Hardware number: 7P0963272C     Hardware version: H23     Serial number: 20110819145613     Long coding: 114200     Trouble codes:         01317 - Instrument cluster control module Please read DTC             Intermittent --------------------------------------------------------------- 19 Gateway     System description: GW-CAN-L-MOST     Software number: 7P6907530C     Software version: 5202     Hardware number: 7P6907530A     Hardware version: H08     Serial number: 00000000239828     ODX name: EV_GatewVW526UDS     ODX version: 001006     Long coding: 000D077500     Subsystems:         System description: Batt_Sensor          Software number: 7P0915181A         Software version: 0140         Hardware version: H07         Serial number: 00000000005650457270     Trouble codes:         U140B00 - Energy management active             Intermittent --------------------------------------------------------------- 53 Parking Brake     System description: EPB     Software number: 7P0907801F     Software version: 1201     Hardware number: 7P0907801F     Hardware version: H51     Serial number: A118280008A     ODX name: EV_ParkbA7     ODX version: 000006     Long coding: 01040100     Trouble codes:         C10E329 - Electro-mechanical parking brake motor Implausible signal             Intermittent --------------------------------------------------------------- 5F Multimedia     System description: H-BNT-EU     Software number: 7P6035670K     Software version: 0934     Hardware number: 7P6035670A     Hardware version: H45     Serial number: 478I 0B7560303     Long coding: 010100050040C3ED01010B0E00000003F00401010000000000     Subsystems:         System description: EUR 2018             Software number: 7P6060884K         Software version: 2601         System description: DU8 SV Touch         Software number: 7P6919603          Software version: 0045         Hardware version: H26         Serial number: VWZ8Z9L7800CEM              System description: DU8 SV Touch         Software number: 7P6919603          Software version: 0045         Hardware version: H26         Serial number: VWZ8Z9L7800CEM              System description: CD-Database          Software number: 8R0060961          Software version: 1886     Trouble codes:         03276 - Checking software version management             static         03157 - Function restriction due to communication interruption             Intermittent         03623 - Release code faulty             static  
    • Gabriel*77
      Mă scuzați că intervin în discuție și cu siguranță voi supăra câțiva colegi de forum, dar recunosc că nu înțeleg acest concept de revizie și schimb de fluide, "pe genunchi", pe considerentul că "e prea scump".    Adică eu dau 30.000 €(cazul meu) pe o mașină nouă și mă încurc în 2000 lei, din DOI IN DOI ANI? Sincer să fiu, NU vă înțeleg.  De ce le mai luați noi și nu sh din Germania? Așa poți pune ce ulei vreun și îl poți schimba oriunde.   Eu unul intenționez să îi fac schimburile (ulei + toate filtrele) ANUAL (Așa am făcut la toate mașinile deținute indiferent de ce mi-a recomandat producătorul) și intenționez să le fac la reprezentanțele Skoda.  De ce? Pentru că țin la mașina mea și mă gândesc și la revânzare. Dacă are toate reviziile și problemele rezolvate la reprezentanță, voi fi mereu mult mai credibil ca vânzător (persoană fizică) decât oricare altul și pot dovedi oricând că mașina este ok. Pentru cineva care caută și apreciază un sh întreținut, desigur. Că toată lumea vrea un sh întreținut și cu km puțini...   Adică eu în doi ani nu sunt în stare să strâng 2000 lei pentru o revizie? Dă-o-n colo de treabă...   Precizez că sunt salariat, cu un venit mediu, deci nu pot fi acuzat că mă dau banii afară din casă și-mi permit să schimb uleiul mereu, dar eu cred că 2000 lei la doi ani după achiziția mașinii pentru un schimb de ulei nu reprezintă o cheltuială așa mare încât să mă sufoce. Am timp să-i strâng până atunci.   Evident că fiecare își gestionează banii și veniturile cum consideră de cuviință, însă totuși să nu exagerăm.   Eu unul am avut mașina lovită și am făcut-o pe casco, la Skoda. 13.800 lei daună. Evident că îmi va crește polița, dar asta ce însemna? Să o fac cu piese sh și pe banii mei că îmi va crește prima de asigurare și nu îmi permit? NU, că de aia i-am făcut casco. Să nu stau eu cu grija reparațiilor sau a costurilor acestora.   Dacă nu îmi permit întreținerea mașinii, care trebuie luată în calcul de la achiziție (RCA, CASCO, revizii, impozit și combustibil) atunci NU o mai cumpăr. Sau nu nouă.    Repet! Cu riscul de a supăra unii colegi de forum, dar și moderatorii, sincer să fiu pe unii nu vă înțeleg...    
    • nightgay
      Salut! E timpul să schimb ambreiajul la al meu Golf IV 1,4 75CP BCA și am două variante: SACHS 3000 824 501 sau LuK 621 2218 09 cu prețuri apropiate între ele. Ce recomandați între cele două?  
    • spido
    • Al Bundy
      Ai 3 probleme diferite acolo: un senzor de pe ramura C in scurt, eficienta scazuta DPF si turbo nu face presiune suficienta
    • micnick
      Salut, am curatat DPF si Racitorul egr, am mers fara probleje 2 zile cand mi-au apărut aceleasi erori adica:  P697, P2002 si P 0299 Chiar nu stie nimeni ce ooate fi ca zici ca am ozn....
    • Xman_ghio
      Nu are nici o treaba defectarea senzorului de calitate aer cu filtrul de polen! Nu se strica senzorul de la filtrul de polent. Eu pun de exemplu Mann din ala anti praf mic/carbon activ/etc. Nu are nici o problema! Filtrul "original" parca era Mahle.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!