Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat   

  1. Ultima oră
  2. Depinde de "OEM"!! Pune aici codul de pe ea! Daca intr-adevar este OEM si nu OEM China , este o camera cu iesire videocomposit si merge la RC AM. Daca ai noroc de o camera OEM China pe RGB nu iti este de folos. Nu exista adaptori , se face un cablaj care sa fie plug and play dupa schema elsa cu carcase mufa si pini adecvati. In afara de separatie alimentare se recomanda si o stabilizare camera , gen LM7812.... Cea mai simpla activitate a fost achizitia camerei.....
  3. Am avut eu cu et33 (de scirocco)si atingeau in aripile spate...et41-47 e ideal
  4. Si totusi nu inteleg nimic din modelele compatibile : Model de codNumele modeluluiModel an GOG Golf1999-2000-2001 GOLF Golf/Golf R32 2003-2004 JEVJetta Variant2001 JEVJetta Variant2002 JEVJetta Variant2003 2003-2004 ma duce cu gandul ca doar Variant a mai fost fabricat, dar la prima selectie!? 1999-2000-2001
  5. @doc Opinii contrare: 1. modelul vechi a) dimensiunea mai mare a Civic-ului trebuie sa compenseze iesirea de pe piata europeana a Accord-ului.Acesta e motivul si nu copierea Skoda. Incearca prin manevra asta sa impace si capra si varza, dar nu o sa le mearga pt ca nu ai nici beneficiile clasei compacte legate de manevrabilitate in oras si nici nu este un executive la spatiu. b) motorul ala de 1.8 este atat de bun incat il inlocuiesc cu un turbo. Mie personal nu mi-a placut deloc, obtii puterea foarte sus si asta se resimte puternic in zhomotul produs in habitaclu. Consum 8,2 exclusiv extraurban la vit medie de 73 km/h. Nu neg ca este fiabil, dar dezavantajele legate de zgomot, cuplat la 5D cu o suspensie exagerat de dura si cu scaunele concepute parca pentru masochisti m-au facut sa nu-mi placa deloc masina. 2. modelul nou c) eu zic sa nu vorbim de preturi, deocamdata nici ei nu stiu daca preturile afisate sunt cu tva sau nu. Oricum 27k pt un 1.5 nu este mic deloc, dar Honda au fost tot timpul masini exagerat de scumpe. d) au fost aduse pt TD in saptamanile trecute 2 masini in Ro, si se pare ca opiniile nu sunt chiar favorabile. Masina este ff rigida, obositoare pe drumurile de la noi. e) design-nul e genul love it or hate it. Mie mi se pare kitchos. f) in premiera sedanul este mai scump decat HB. Pentru mine personal masina este o dezamagire. E conceputa pentryu Sua si adusa si aici poate vand ceva. My 5 cents...
  6. Salut baieti am si eu o intrebare poate am noroc si rezolv cu voi , detin un passat b6 din 2008 highline sedan recent am facut rost de o camera cu clapeta flip de pe portbagaj oem vw, din ce am intrebat pana acuma e aproape imposibil sa functioneze pe masina mea mai ales ca nu am nici navigatia originala rns510 mi-am pus dedicata cu android dar bineinteles am intrare de camera si back si front assist e un carpad cmp1001 acuma va intreb exista oare vreo solutie sa o fac sa functioneze la mine ? Fire mufe adaptoare draci..hmm?
  7. In bord undeva ai izolațiile topie si îți fura curent un circuit de la altul. Căuta in spatele panoului de siguranțe ca pe acolo ar trebuii sa fieproblema, înainte de siguranțe daca nu e arsa nici una. Verifica si traseul de la ventilatorul din fata . Ai treaba nu gluma. Scoate borna de la baterie !!!!!!!!!!!! Scoate mufa de la ventilatorul din fata si pornește climatronicul, vezi c se comporta.
  8. are intrare pentru aux....dar ai nevoie de cablaj si mufa...nu sunt incluse:) Aux din fabrica vine in cotiera la passat,ca sa il pui acolo ai ceva de munca!!!
  9. @all, de la un posesor de O3 2.0 TDI 150 si Civic 9 1.8 iVTEC 142. Se aude ca Civic Tourer vine in 2018. Anul acesta Honda Europa este ocupata cu lansarile generatiei 10 de Civic Hatch, Civic Sedan, Civic Type R dar si cu generatia 5 de CRV. Civic Tourer se va fabrica pana in 2018 cand, teoretic, apare Tourer model X. Q3 2017 este data ca sigura si motorizarea 1.6 Diesel noua. Referitor la motorizarea pe benzina actuala pe Generatia 9 de Civic, motorul 1.8 este o referinta in materie de fiabilitate. Nu are parte de marketing si promovare, dar daca intelegi limitarile motoarelor aspirate si nu te sperii de schimbare de trepte la 7000 rpm nu te va dezamagi la capitolul dinamica. Avand ambele masini am avut posibilitatea sa le pun la test side-by-side. La plecarea de pe loc pana la 180 km/h, cu 2.0 TDI 150 nu am putut sa ma tin dupa 1.8 142 iVTEC ! Asta in conditile in care Skoda declara 8.8 pentru sprintul de 100 kmph si Honda declara 9.4. Despre consum la 1.8, mediu 6.2 oficial, 6.7 in rodaj. Acum am 9 pe ultimii 2000 km in oras integral (Decembrie 2016 - Februarie 2017) fara SS si Eco activat. La 100 km/h consumul instant este 5. Dezavantaje, constatate la drive-test si asumate integral: insonorizarea mai slaba, climatizare mai slaba (fara parbriz incalzit, AC cu putine reglaje, in Skoda ma simt ca in S-clase cu climatizarea), consum, teoretic 1l in plus fata de un motor turbo de aceiasi putere. Nivelurile de echipare fixe mai pot fi o problema pentru cumparatori. Daca iti place viteza cu orice pret, 1.8 benzina poate deveni obositoare, cel putin la drumuri lungi. Motorul trebuie turat serios in depasirile din scurt si zgomotul devine deranjant dupa cateva ore de condus. Ah, si am uitat cel mai enervant lucru: nu am inele de ancorare in portbagaj. Avantaje: preturi foarte bune la final de generatie si dotari la pachet peste nivelurile fixe, motor lifetime (as in "o sa avem centura Bucuresti de 200 km conectata la metroul Dr Taberei si iVTEC-ul o sa tina bine-mersi"), nu o sa stii ce inseamna sonda lambda, EGR, MGR, DFP, intelegeti voi. Genial pentru oras si pentru vreme rece. Opresti si pornesti agregatul cand vrei tu, nu trebuie sa ai grija turbinei. Daca iti place zgomotul, asta e masina ta: treapta 2 110 kmph, treapta 3 160+ kmph. Daca prietena nu stie decat treapta 1, no problemo, Civic nu se supara. Serios, in afara de Mazda 2.0 si 2.5 nu cred ca mai exista alt motor pe benzina din clasa non-premium cu care sa mai poti merge blana, blana, la modul nesimtit fara sa iti faci probleme de functionare. La hatch ai porbagaj nesimtit, 480 litri si mai multe dotari decat la sedan. Despre Civic X, cred ca trebuie deschis un topic separat de vs Octavia intrucat Honda a schimbat putin reteta de sushi. Avem platforma comuna, la fel ca MQB. Civic X, CRV V si noul Acord IX merg pe aceiasi platforma tehnica, motoare si transmisii. Mai mult, Honda este si singurul producator care a inteles manevra Skoda cu cresterea in dimensiuni si a labartat toate masinile pe aceata noua platforma. Asadar, Civic X ajunge la 4,63 pentru sedan si 4.5 pentru hatch. Se simte asta la spatiul interior, ampatamentul crescand semnificativ. Dotari foarte bine, preturi de lansare ok-ish: 27k oficial pentru Sedan Executive full option. Cutie CVT modificata total. Ce pacat, Giurgea Bratu nu o sa mai faca fata de cutie CVT atunci cand va conduce noul Civic. Ce nu imi place: doar motoare turbo. Mersul in oras nu e turbo-friendly pentru motor si puteau iti lase posibilitatea sa optezi pentru 1.5 130 non-turbo. Garda la sol, cred ca BMW sunt individiosi pe Honda. Nu sunt sigur dar se pare ca vom avea 11 cm la hatch si 13 la sedan. Oricum, de abia astept sa le conduc la blana-test.
  10. Astăzi
  11. Am si eu o intrebare, cum sharanul accepta mai multe tipuri de dimensiuni la cauciucuri intrebarea este care ar fi cele mai economice, eu acuma am 215/55/16 C-uri si din experienta cu o masina anterioara stiu ca schimbandu-i cauciucurile cu unele mai inguste a scazut si consumul, acuma eu intreb care ar fi cele mai bune ca sa am si o aderenta buna si un consum scazut
  12. Super! Multumesc pentru raspunsurile la obiect! Sper sa pornesc si eu lupusorul ca sta in parcare din noiembrie....
  13. Salut , se poate va rog o recomandare pt passat b6 2.0 BMP , 184.000 ? am masina de 3-4 luni si nu am nici un istoric de ce ulei are sau a avut pana acum . merci ! L.e. mentionez ca media de km pe an este de app. 5-7 mii . deci uleiul il schimb in fiecare primavara .
  14. Buna seara domnilor si scuze pentru raspunsul intarziat. Am reusit sa pornesc masina datorita raspunsurilor voastre. Am cautat sa masor cele doua relee, si am inceput cu cel din bord. Nu a fost nevoie sa il masor, ci doar sa misc putin de el si totul a revenit la normal. L-am scos si am incercat sa pornesc masina dar aceleasi simptome. L-am pus inapoi si a pornit fara probleme. Releul este fixat de doua urechiuse de plastic, iar la mine, una este rupta, de unde probabil si problema mea. Oricum, era releul B1 din poza a doua postata de Spido. Va multumesc tuturor pentru raspunsuri.
  15. e o vorba: lucrul care merge bine nu-l modifica trebuie sa vezi intai ce aduce in plus respectivul update si daca merita cu adevarat sa il faci update inseamna teoretic mai bine, dar nu e totdeauna valabil.
  16. Salut oameni buni, restaurez 2 buc scirocco mk1 si am nevoie de o multime de piese. Astept un ajutor de la impatimiti. Mulumesc anticipat!!
  17. In ambele sensuri? Sau ai icercat doar intr-un sens... Merci.
  18. Nu are si aux ? In specificatii vad ca spune toata lumea ca are si AUX , chiar si din meniu poti seta aux.
  19. Are SD reader
  20. Salutare, ce sanse am sa modific cablajul din atasament din volanul nou, sa imi mearga provizoriu claxonul si airbag-ul(pana primesc cablajul si calc cu ah) pe passatul b6 recent achizitionat? Cablajul vechi i l-am dat celui care a cumparat volanul de pe passat...am vazut ca avea 2 ignitere, al meu are doar unul.
  21. @snapisrl si inca ceva, cu verificarea doar la reprezentanta fara condus de cineva care stie masina sau un dyno... Am fost acum cativa ani cu un prieten tot la Bucuresti dupa un Seat Leon 2.0. Totul parea OK, era persoana fizica, cumparat din reprezentanta din RO, istoric in reprezentanta, cei din reprezentanta au dat verdict bun la masina, au spus doar ca tb schimbata o bucsa sau ceva de genul. Am condus-o si eu ca aveam golful 1.9 tdi si cam stiam cum tb sa mearga un tdi PD, si mi s-a parut clar puturoasa, ceva nu era OK cu turbina, nu avea nerv nici cat a mea... Am vorbit intre noi si ne-am decis sa vedem cat ar costa reconditionare turbina si am decis ca merita suma de achizitie plus eventuala reparatie la turbina... A sperat sa pice totusi un pic mai tarziu, dar nici nu a ajuns cu masina la Iasi ca a picat - limp mode pana acasa ... Partea buna e ca reparatia a costat exact cat calculasem noi dinainte, dar a stat vreo doua sapt cu masina abia cumparata pe tusa. Atunci am invatat ca rezultatul reprezentantei a fost fix banana... Pt istoric daca e facut in reprezentanta, e OK, dar pt starea reala a masinii tb rulata de cunoscator al marcii si motorului sau Dyno.
  22. Verifica aici daca gasesti ce cauti: http://www.oemepc.com/vw/part_single/catalog/vw/markt/RDW/modell/GOLF/year/2012/drive_standart/684/hg_ug/807/subcategory/807050/part_id/3684620/lang/e
  23. Salut, am si eu o problema cu indicatorul lichidului de racire. Acesta urca pana la 90 dar in timpul mersului se intampla sa mai cada la 0 apoi urca iar si tot asa de mai multe ori. Pe tester nu a aparut ncio eroare legata de aceasta problema. Care poate fi cauza ?
  24. Ok , multumesc frumos... cred ca am sa ma rezum la un RCD510 original de navigatie ma pot lipsi , am telefon . Macar imi pot baga aux si sa ascult muzica preferata fara sa mai schimb sute de cd-uri
  25. Nu trebuie sa izolezi turbina de motor prin ceva termorezistent, sa nu se incinga?
  26. Nu ai ce sa bagi pt ca nu are soft și modul GPS. Dacă vrei navigatie ia un RNS 315,510
  27. RCD chinezesc facut de Delphi poate fi modificat prin adaugarea unui modul de navi.
  1. Afişează mai mult