Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat   

  1. Ieri
  2. Da dar cam de un an si ceva face asa si nu mi-am pus problema pana cand nu am condus masina unui prieten , tot un golf 4 si mi-am dat seama ca nu e ceva in regula la mine la masina.
  3. Ești sigur că nu ai alte probleme pe puntea spate? Ce cod aveau amortizoarele noi? KYB 354006? Sachs 313473? Dacă da, verifică să nu lipsească ceva din puzzle:
  4. As zice ca e o piatra mica care si-a facut loc intre placutele de frana... sunetul e tacanit sau parca suna ca si cum ai zgaria ceva fier pe fier?
  5. Ok,o sa incerc si Bilstein. Luni o sa merg din nou la service si schimb Sachs-urile cu Bilstein daca gasesc...oricum cei de la service au zis ca le schimba cu ce doresc. Am facut si un test de amortizoare cu Sachs-urile si flanse Sachs si a iesit eficienta de 51%...deci sunt putin cam praf de noi. Inca o chestie,prima data cand am pus KYB masina statea exceptional pe drum doar ca exista zgomot la denivelari si asta din cauza ca flansele stranse jucau pe capatul amortizorului ....exista flanse speciale pentru KYB amortizorul neavand conul acela langa filet?
  6. Cauta Bilstein
  7. valvele toate in jur de 2.000 lei + manopera. Blocul de valve cam 800 E.
  8. Ai dreptate cu primul punct dar al doilea punct este cu dus si intors diferenta de pret fata de Sachs-uri sau Boge care echipeaza si fabrica fiind tripla. Ideea este ca nu gasesc amortizoare compatibile nu calitative. P.S. Am pus la Kia Ceed amortizoare KYB Excell acum 1an si merge impecabil fara gram de zgomot si au costat ~350 ron cu tot cu manopera.
  9. Nimeni ??
  10. 1.amortizoarele montate nu sunt cele care trebuie. 2.diferenta de calitate vine de la diferenta de pret
  11. La reprezentanta 2amortizoare normale sunt 1400ron...nici nu ma gandesc cat ar fi aceste posibile amortizoare nivomat. Mi se pare un pret foarte mare pentru 2amortizoare normale. Am platit doar amortizoarele KYB in valoare de 220ron ambele,Sachs-urile au fost suportate de service-ul la care le-am si montat.
  12. Nu stiu cine a platit cele doua raduri de amortizoare si manoperele ,dar daca o mai da gres odata ...depaseste valoarea amortizoarelor oe cu montaj in reprezentanta . Pare "dificila " reparatia prin service-urile din zona lui
  13. poate nu are buget ptr amortizoare OE si de aceea se chinuie asa.
  14. Trebuia sa scoti cat mai multa cand ai alimentat prima data , e prea multa benzina cat ai pune peste ea tot nu merge cum trebuie.
  15. Este treabă cunoscută: diesel-ul la rece este mai zgomotos și consumă ceva mai mult. De asta la cald nu se simte efectul 2t pt. ca este silențios de la natură. Iar la rece dacă pui prea puțin normal ca nu se simte nimic.
  16. Sunt destule situatii in care unele masini papa mai mult/putin ulei in functie SI de uleiul folosit.
  17. Salut,aveam 10 l in rezervor,am băgat 20 de benzina,mi-am dat seama de prostie și la recomandarea unui mecanic am băgat ulei T2 și făcut plinul, mers 100 km și iar pana in dop,a mers bine,pornea greu la a doua a treia cheie,dar am hotărât să scot afara si sa pun iar motorină și să schimb filtrul,mâine revin cu noutăți!!!
  18. Doua randuri de banda nu depasesc grosimea niturilor ?
  19. O simpla treaba incurcata . Comanda de la reprezentanta doua amortizoare OE si ai rezolvat problema
  20. Curate,maine fac un drum mai lung.O sa masor cand ajung acasa si postez valorile.Multumesc!
  21. E ok ,cam suspecta presiunea diferentiala -4 .Posibil sa fie dpf-ul spart ? Tevile de esapament sunt curate ?
  22. Eu tot nu inteleg un lucru acum fara suparare pentru ca nu am nici cea mai mica intentie...daca ai un consum destul de marisor la ulei crezi ca daca pui altul se diminueaza iar raspunsul corect este nu...posibil doar sa creasca si atunci nu o sa ti cada bine.Succes cu ''experimentul'' si poate revii cu detalii.
  23. Pornit.
  24. Motorul era oprit?
  25. Colegu,nu poti da o parere si la valorile mele?
  26. Voi revenii dupa 5-6k cu o parere...enjoy vacation!
  1. Afişează mai mult