Conţinut nou

Afişează tot conţinutul posted in the last 365 days.

Acest flux se actualizează automat   

  1. Ultima oră
  2. Stie cineva ceva despre : Hankook Ventus Prime 3 K-125 225/45R17 94W XL ?
  3. Salutare, puteți să îmi spuneți și mie dacă ventilatoarele ar trebui sa funcționeze amândouă la turație maximă. La mine pornesc amândouă și nu cred că este normal! Pe tester nu indică nici o eroare. Poate să fie un senzor? Am văzut că apa sta la 91 de grade!
  4. pret de lista banuiesc ca ar fi asta...dar dupa reduceri (rabla inclusa si discount dealer) cat e?
  5. Putin Offtopic: Pe Dacii se monteaza senzori de presiune din aia "adevarati". Valva cu senzor. Cu toate ca sunt mult mai scumpi (la BMW/Mini costa in jur de 1.000 Lei 4 senzori) mi se par mult mai eficienti... In functie de soft, masina iti poate spune si presiunea in fiecare roata.
  6. Salutare , am folosit eu Eneos Sustina 5w40 in Pd ul lu' maica-mea si este foarte ok ca zgomot ( foarte silentios si iarna la -14 grade ) dar mai putin ok la partea cu consumul de ulei ! Dau un exemplu- spre deosebire de Motul 5w40 X-clean care are norma 505 01 si care nu completam nimic pin' la 8500 de km la Eneos s-a aprins becul de ulei in jur de 5000 de km ( asta nu inseamna ca uleiul este prost ) dar cred ca i prea subtire pentru PD altfel nu-mi explic...
  7. Folosesc ate power+ate ceramic de ceva timp, placute si discuri extraodinare pentru stradă. plăcuțele ceramic nu sunt "race" si nu trebuie încălzite să prindă nornal.
  8. Astăzi
  9. Trebuie resetat si daca schimbi doar cauciucurile si pastrezi aceleasi jante ?
  10. Am avut 2.0TSI (200 de cai) pe Passat. Motorul este efectiv brutal; conduci si nu-ti poti sterge ranjetul de placere de pe fata. Probabil cel nou de pe Tiguan este inca mai reusit. Consumul urban este insa o nenorocire. In Bucuresti, consuma 18-19 l/100km. Atentie. Nu am condus nimic cu 1.4TSi, nu ma pronunt. Pe Tiguan am 2.0TDI (150 de cai), care este un fel de troleibuz pe langa 2.0TSI, dar si consumul este pe masura. Deci, ori, ori.
  11. Mersi, ~24500
  12. Asa este, imi pare rau. Multumesc.
  13. swatkat: ce pret ai obtinut? si traditionalul asteptare usoara!
  14. Le incurci rau ! Dupa furtunul negru prima piesa e clapeta ,a2a piesa e egr-ul ,a3a piesa galeria de admisie. Cauta un mecanic priceput ,confuziile astea te pot costa scump
  15. Verifica mufa si cablaj de la egr la ecu Si posteaza eroarea completa scanata cu vcds
  16. Pai eu AXR am si asa este la mine. Dupa cum am pus in pozele atasate.
  17. Lipsa vacuum la actuatorul turbinei ,membra actuator turbo sparta . AXR-ul are EGR mecanic cu membrana vacuumatica .
  18. Ei, cum se comporta? Eu sunt la al 3-lea schimb cu Sustina 5w40 si sunt multumit, desi nu am scapat de zgomotul de la lant la pornire la rece din cand in cand capatat decand cu Castrol 5w30, in special cand este mai frig. Il schimb la 10000 si e super nu mananca, motorul curat, silentios elastic.
  19. @EEXCALADE EGR pus a fost nou
  20. @F l o r i n: stiu ce e cb si tempomat. Problema e ca nu am ce imi trebuie... Address 09: Cent. Elect. Part No: 6Q2 937 049 F Din ce am citit, imi trebuie 6Q0 sau 6Q1. Imi poti da si mie codurile? Poate gasesc ceva ieftin... Manetele si cablajul l-am gasit la ~120 de euro. E mult?
  21. Am verificat fiecare furtunas insa nici unul dintre ele nu e fisurat. Precizez faptu ca am EGR electronic el functioneaza insa am si acea supapa de control de vacuum ciuperca aceea neagra cu tija de plastic insa nu este pe EGR si din ce am observat nici nu functioneaza in sensul ca acea tija se misca destul de greoi (fortat cu mana/surubelnita) si am reusit sa o deschid impingand cu o surubelnita lasand-o pe pozitia deschis si am pornit motorul l-am turat putin insa dupa oprire acea tija era in aceeasi pozitie in care am lasat-o.
  22. Motorul nu are suficienta putere ,fa un test de compresie ,verifica sistemul de alimentare
  23. Afara sunt 20 grade in Buzau si porneste si compresorul, face racoare, dar se chinuie cand la parcari trag si de directie. Da sa moara motorul, tocmai fiinca e compresorul pornit si duce greu. Multumesc!
  24. Buna ziua, am facut o scanare cu vagcom si a reiesit urmatoarea eroare 1 Fault Found: 17964 - Charge Pressure Control P1556 - 35-10 - Negative Deviation - Intermittent Readiness: 0 0 X X X Precizez ca uneori motorul in sarcina imi da Limp Mode. Pe autostrada nu mi s-a intamplat oricat i-am dat, in schimb pe un drum national unde am avut de urcat o panta si masina a fost in sarcina a intrat in limp mode imediat. Care ar fi problema ? Curatare de Turbo?
  25. Lipsa vacuum ,membrana actuator sparta
  26. Buna ziua, am facut o scanare cu vagcom si a reiesit urmatoarea eroare 1 Fault Found: 17964 - Charge Pressure Control P1556 - 35-10 - Negative Deviation - Intermittent Readiness: 0 0 X X X Precizez ca uneori motorul in sarcina imi da Limp Mode. Pe autostrada nu mi s-a intamplat oricat i-am dat, in schimb pe un drum national unde am avut de urcat o panta si masina a fost in sarcina a intrat in limp mode imediat. Care ar fi problema ? Curatare de Turbo?
  1. Afişează mai mult