Conţinut nou

Afişează tot conţinutul.

Acest flux se actualizează automat   

  1. Ultima oră
  2. Astea sunt erorile 01336 - Data Bus for Comfort System 80-00 - Single Wire Operation 00912 - Window Regulator Switch ; Front Left (E40) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 00928 - Loking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220) 27-00 Implausible Signal 00930 - Locking Module for Central Locking; Rear Left (F222) 27-00 Implausible Signal 00931 - Locking Module for Central Locking; Rear Right (F223) 27-00 Implausible Signal
  3. ceva manuale cu partea electrica, diagrame, scheme?
  4. Acesta pare potrivit
  5. Ultima data am folosit asta de la emag,nu am simtit nimic.Flush motor nu fac ca mi-e frica ca il fac stropitoare.Schimb ulei/filtre 5w40,5w30(iarna) sub 10.000km si D-zeu cu mila.
  6. Termoflot sau garnitura chiulasa
  7. Opel Astra nou e fain intr-adevar dar tu pe Seat Leon ai un motor mai bun cum bine ai observat plus ca (sper sa nu ma insel) Opelul acela se devalorizeaza mai repede ca Seat-ul. Cu cat o masina are un pret de pornire mai mic (cu cel mai slab motor si echipare) si tu aspiri la varianta de top, dupa 4-5 ani pe piata SH, acea diferenta de pret pe care o dai la achizitie aproape ca se anuleaza. VAG are o comunitate mare si multi posesori investesc mult in retrofit asa ca unele optiuni le mai poti adauga si pe Leon acum dupa achizitie. (poate nu trapa...) La ora actuala mi se pare ca Hyundai cu noul I30 vrea sa lovesca Golf-ul. (habar n-am despre i30 ci am facut remarca asta dupa ce am vazut materialele de prezentare de pe internet, cum arata exteriorul, interiorul, motorizarile, (gen 1.4turbo cuplat la DCT)). Pe langa grupul VAG, pe benzina nu mai gasesti alt producator care sa ofere DCT pe langa Hyundai/Kia pe clasa compacta. Fordul a scos PowerShift (DCT-ul lor) de pe Focus ca nu-s in stare sa-l faca fiabil si au revenit la AT cu convertizor. (au declarat ulterior ca ei nu cred ca DCT-ul e de viitor pe masinile compacte) Cat despre virusi pe link-ul postat de mine, cum a remarcat si Andrei, e un link catre postul meu de pe forumul Honda care e accesibil public. Nu cred ca e virusat decat daca antivirusul tau are o preferinta pentru masinile din grupul VAG (pot sa fac un screenshot la post si sa-l atasez aici daca e cineva interesat)
  8. Cred ca am 5 ani si deja 5 luni ...O sa incerc sa o schimb pana la sf luni martie. Multumesc foarte mult pt sugestii!
  9. Da, dar nici la nici 80.000 km...
  10. adconsgrup

    Buna ziua

    Pentru masina cu nr. de serie sasiu WVWZZZ16ZFM043908

    Vreau sa ma ajute cineva de pe forum cu codurile originale si echivalente pentru consumabile si eventual preturi

    Multumesc!

     

  11. Depinde ce intelege fiecare prin bucsa mica/mare Eu prefer sa le spun "cea orizontala si cea verticala". Cea orizontala este cea cu F coada, ultima revizie, si rezolva problema zgomotului.
  12. Daca cauti pe net/ebay, gasesti cu tot cu cablaj. Daca nu, ti-l faci singur cu urmatoarele: Pentru usile fata: 3G0 947 411 (LED Door warning light red/white) - 2 buc 1J0 971 972 (2 pin black connector housing with directional clip) - dar sa fii atent sa verifici inainte plus cu minus deoarece mufa intra intr-un singur sens (sau folosesti 1H0 972 702 A care merge in ambele sensuri) - 2 buc 000 979 009 E (A05 wire set) - cu mentiunea ca GTI/GTD/GTE/R nu au nevoie pentru ca au praguri iluminate - 1 buc 000 979 019 E (A05 wire set) - 2 buc + 4m of 0.5mm2 auto wire (2m o culoare si 2m alta culoare) Astea pentru setul fata. Inmultesti cu 2 daca vrei fata+spate Pin1 din mufa 1J0 971 972 -> Pin5 (brown - "GND") din mufa mare a calculatorului de usa Pin2 din mufa 1J0 971 972 -> Pin16 (purple) din mufa mare a calculatorului de usa Pentru usile spate: Pin1 din mufa 1J0 971 972 -> Pin2 (brown - "GND") din mufa motorasului de geam Pin2 din mufa 1J0 971 972 -> Pin5 din switch-ul usii (verifica inainte, aici s-ar putea sa gresesc) Codari VCDS: [42-Door Elec, Driver] si [52-Door Elec, Pass] [Coding -07] -> [Long Coding] -> Byte 1 -> Bit 2 (Door exit/warning light installed) P.S: Mufa lampii nu are loc si loveste in fata de usa si ai 2 variante (o sugerez pe prima, ca sa nu renunti la mufe): - modifici forma (se deformeaza la cald) si ii faci loc in spate - sau decupezi - renunti la mufe si tai si mufa lampii (atentie la pini) si te legi direct la pini
  13. Astăzi
  14. Am sa merg la un reglaj faruri.
  15. La golf 5 faza scurta si lunga nu este pe acelasi bec este separat ca si la golf 6 .vezi ca ar trebuii sa se poata regla separat oglizile de la faza lunga nu este bine cum este la tine....
  16. Iar pentru depuneri inafara de schimbul de ulei ce se poate face?
  17. Revin cu noutati. Am cumparat o caseta de directie SH de pe un Passat din 2007, am schimbat-o, si acum totul este in regula. Desi nu vad nici acum logica, caseta de directie veche era defecta.
  18. Hmm....monitorizeaza dpf-ul cu vcds-ul . 2T-ul lasa cenusa in urma arderii
  19. Dayco ,contitech ,ambele sunt echipari de fabrica
  20. Momentan nu exista implicatii legale. In viitor, cine stie...
  21. Are ceva repercusiuni acest refuz legat de RAR sau la urmatorul ITP?
  22. Poti refuza fara probleme si fara motivatie.
  23. Se poate refuza acest update? Voi face ceva reparatii in reprezentanta si mi-au zic ca voir face si un update ca masina face parte din lotul cu probleme
  24. da, 10-Adaptation - ai Travel
  25. Da asa e scuze. Ma Flo scuza mea e ochelarii hehe. Deci aia e setarea?
  26. Daca o sa pui jante pe 15" o sa ai un consum mai mic cu 1-1,5 litri in oras testat de mine.
  27. 5w40, firma care vrei din cele de top. Faptul ca-i murdar inseamna ca motorul are depuneri inautru.
  1. Afişează mai mult