Conţinut nou

Afişează tot conţinutul posted in the last 365 days.

Acest flux se actualizează automat   

  1. Ultima oră
  2. Apropos de diferente in functie de tara. Ca o curiozitate, Style-ul de Romania vine cu Kessy standard? Ca cel pe care il volanesc eu (nu in Romania) are Kessy in standard. Iar acum (2017) vad ca este pe standard Style si ACC 160 in configurator. In 2016 cand l-am configurat eu, ACC-ul era optional (atat cel de 160 cat si cel de 210). Ciudate politici.
  3. Insa nici nu este tractiune fata....este un haldex....
  4. Stiu ca e front bias mult, dar avand in vedere ca are mai multe parti in miscare si implicit frecare, consumul va fi mai mare.
  5. In modurile eco sau normal nu cred ca poate fi vorba de tractiune integrala, daca aderenta este suficienta pe rotile de pe puntea fata.
  6. COC-ul este cel care contează( tine cont de echiparea vehiculului). Consum este cu 1.5-2l mai mare in medie decat pe Leon. Responsabila fiind si tractiunea integrala, nu doar masa si aerodinamica.
  7. Nu e o regula. In garaj la mine suntem 2 cu B6 parcate unul langa celalalt. Vecinul cu break 2007 are jumatate de leduri arse pe dreapta, la pozitie. La mine 2009 nu sunt arse deloc. Deci nu poti trage o concluzie .
  8. Pentru clarificare, era vorba de mufa intermediara de langa electromotor, pe unde trec cele2 fire de la compresor si 2 de la alternator.
  9. Este ceva nou ce aud cu carcasa de la motoarele diesel. Poti sa-mi zici in special de la ce motorizare s-ar potrivi pentru motorul meu? Asigura debitul necesar de aer?
  10. Se vor inlocui pistoanele si segmentii. Later edit: are cineva o schema explodata a internelor motorului? As vrea sa arunc o privire la vilbrochen, cuzineți.
  11. Am 2 cauciucuri roase si vreau sa le inlocuiesc. Ele au dimensiunile 165/70 R14 si vreau sa iau 185/60 R14 (pentru stabilitate, comportament mai bun in viraje...). Ideea e ca voi ramane pe spate cu cele de 165/70 care inca sunt bune, si pe fata vor fi 185/60. Am inteles ca masina va fi mai joasa cu 5mm in dreptul celor de 185/60 datorita diametrului mai mic al anvelopelor.. Anvelopele sunt compatibile, diferenta intre ele fiind de 1,5% conform calculatoarelor de pe internet si se potrivesc si pe janta. 1.Afecteaza acest schimb asupra comportamentului masinii? 2.E legal ceea ce vreau sa fac, 2 pe fata la fel dar pe spate 2 diferitein comparatie cu cele de pe fata? 3.Sa le pun pe cele de 185/60 pe spate sau pe fata? 4.Merita bataia de cap sau sa raman in continuare pe aceleasi dimensiuni ca cele din fabrica. Asta pana cand se uzeaza si celelalte ca sa le schimb pe toate, sa fie de acelasi fel.
  12. Eco si Normal, pe A3 a fost mare parte pe Normal. E mai mare decat un Leon si cel mai probabil si mai putin aerodinamica. Apropo, masa din certificatul de conformitate este 1560kg daca nu ma insel, cu vreo 100 in plus fata de ce e trecut in CIV si in toate pliantele.
  13. Astăzi
  14. Cand ma duc la masina ma uit. La mine a fost rabat 100%, dar macar vad pretul. Rabat ca am lasat masina 2 saptamani, mi-au schimbat injectoarele si n-au mai avut curaj sa ma sune, asa ca au schimbat pe barba lor pompa de inalte.
  15. Consumurile sunt oricum mai mari decat Leon cu aceeasi motorizare. E oarecum normal, din cauza masei mai mari. In ce mod a fost setata masina din selectorul de pe consola centrala?
  16. da si am pus suplimentar si codul VDO 03L130277S=A2C9626040080 la sfarsitul acestui an VDO promite lansarea un test plan pentru injectoarele EU5 piezo. in aceste conditii se va lansa si un kit de service pentru reconditionare. am atasat roadmap-ul VDO_Diesel_IAM_Roadmap_Q1_2017.pdf
  17. - 03L130277S conform ETKA se utilizeaza din 01.06.2016 in locul celor initiale (03L130277B).
  18. @florin.idita: imi aminteam si eu vag de o prevedere de genul asta Trebuie sa desfac pachetul sa vad tot ce e in el Din motive sentimentale, sa para noua mai mult PS. Si nici taxa de pod la Fetesti. La 1 drum pe luna pe acolo, dupa 3 luni mai rezulta si de acolo ceva banuti de cafea
  19. Daca nu e cu mare deranj, imi dai un pret pls? Vreau sa o duc wkndul asta la focsani si sa le'o pun in brate alora de la Scorpion, dar macar sa stiu la ce se ma astept. In alta ordine de idei, daca tot statea degeaba in fata casei, am luat'o la B si mai merge iubita mea cu ea...
  20. @tudy_cnu Consatene, eu am schimbat si pompa de inalte, dupa ce desteptii mi-au schimbat injectoarele degeaba, tot dupa un test pe rampa. Parca 2200 era la PBN, tre sa ma uit pe facturi. N-am avut probleme cu pomul de Craciun, doar ca daca era cald motorul si dadeam sa plec, pateam ce patesti tu.
  21. e adevarat ca prea mult strica... si nu doar la telefoane ci si la masini... @sln Google Maps e tare la noi in Romania. Sunt tari in care Apple Maps este foarte bun deoarece se bazeaza pe TOMTOM care au o lunga traditie in Europa de vest. Pe apple ii intereseaza tarile cu potential ridicat. Cum la noi se utlizeaza undeva la 100 k iPhone 7 pana in prezent, sunt invizibili.
  22. Pai atunci cand primesti talonul, parca si scrie undeva ca din momentul in care ai primit talonul, vechile acte vor deveni nule. Sau ceva de genu. Iti adaugi datele pe asigurare si aia e.. pentru ce mai ai nevoie de alea rosii? sa nu platesti rovinieta ?
  23. 03L 130 277 S OEM A2C9626040080 VDO - identic cu cel OEM de mai sus pe care il au reprezentantele sunt reviziile compatibile cu softul dieselgate.
  24. @cris2109 da, e in rodaj are aproximativ 650km la bord. In carte parca era specificat 1500km in care sa nu depasesti 2/3 din turatii/viteza/incarcare. Uite si un consum dupa ce-am parcurs si toata bucata de autostrada cu ACC la 130km/h. Aici sunt inclusi ~120km de european cu ~110km/h si 110km de autostrada cu ~130km/h pe ploaie tot drumul. Pe ruta Bucuresti-Galati pe acelasi traseu am avut la dus pe asfalt uscat 7.8% numai ca nu am poza. Iar dupa primul plin, in care am avut 230km extern, din 390km in total am avut un consum la pompa de 9.7%. Asta ca sa va puteti face o idee de consum pentru 1.4TSI 4Drive 6M.
  25. De ceva timp Scirocco'ul a inceput sa faca niste figuri... Scenariul e urmator: Cu motorul cald, la viteze mici, in special in treapta 1, sau la plecarea de pe loc, tot da sa se inece. Daca apuc sa apas repede ambreiajul si sa o turez pana in 3-4000 nu moare. Dar si cand moare motorul, nu mai vrea sa porneasca si trebuie sa astept 20-30 de minute, pana se mai raceste motorul. Bordul se face pom de craciun, bineinteles, cu EPC si sonda lambda aprinsa + "check engine now" pe cluster. A fost tata cu ea la service, cica nu ar avea debit constant pe rampa de injectie. Credeti ca scap fara sa schimb pompa aia de benzina? Cica ar costa 7-800 de euro inlocuirea. A mai patit cineva chestia asta? Motorul e faimosul 1.4 TSI 160 BHP
  26. @Jetta20tdiHLDSG6: am primit numerele definitive cu talon si CIV completat. Dar, mai am 2 luni de valabilitate la cele rosii. Sunt obligat sa le pun de acum pe cele definitive ? E noua pentru mine chestia asta cu rosii pe 90 zile, de asta intreb
  27. @DRI@N

    Vând Prelungire fata Passat B6 R-Line ORIGINALA = 500 RON

    Vând Set Praguri laterale Passat B6 R-Line ORIGINALE = 2000 RON

  1. Afişează mai mult