Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat   

  1. Ieri
  2. up.1699 euro negociabil
  3. sal.am si eu o skoda octavia 1 din 2003 ,1.9 tdi asv si i-am facut un scan si am uramtoarele erori.ma ajutati cu o solutie ,parere Log-HORY 2-TMBHP21U932775725.txt Log-HORY-TMBHP21U932775725-232310km-144350mi scarry_paul@yahoo.com.txt
  4. Dar cum anume, sa fac sa-i ridic relantiul folosind Vag-ul?
  5. Va rog sa ma ajutati cu 2 probleme> 1. a reusit cineva sa rezolve problema blocatorului de PARK? E complicata operatiunea? 2. Pot pune o volant DSG de pe un B7 CFFG (sper sa nu gresesc, cel de 170 cai) pe un CBAB 2009 fara start-stop?
  6. Salutare tuturor! am si eu o mare problema cu bricheta la seat leon din 2006 motor 1.6 mpi cod motor BSE! Am doua brichete, una in fata pe consola si una in spate. cea din spate functioneaza, cea din fata nici de a dracu. am verificat sigurantele si sunt ok. am scos bricheta si am verificat o punand fire cu 12 v pe conectorii ei si am bagat un consumator in bricheta propriu zisa si functioneaza..deci nu este nici bricheta. de la ce poate fi? brichetele banuiesc ca nu sunt legate in serie din moment ce una functioneaza si alta nu? au sigurante separate? am vazut un coleg mai sus ca a spus ca cineva i-a schimbat si un releu..aveti idee despre ce releu este vorba? multumesc
  7. Daca ai portbagaj electric merge din vcds. Am setat la un audi a6 si a mers. In mod cert suporta si b7. Nu stiu acum codarea. Eventual cand ajung inapoi in tara ma uit. Sau cauta codarea similara pe a6.
  8. Ca şi greutate este ceva de munca trebuie sa dai motorul plus cutia jugu cu totul jos ca să tragi conductele apoi sa desfaci interiorul plus de asta noi am facut.o cu masina la dezmembrat langa noi gen ia de pe una pune pe alta. Altfel nu se poate. Oricum dupa si daca stai in fata nu mai stai sa dai clima la max ca sa prinda ceva si cei din spate tu ti.l dai pe doua trepte la ventilator si il dai in spate la maxim acolo fiecare si.l regleaza cum vrea si e bine pentru toti 7.
  9. dupa foarte mult timp m-am decis asupra amortizatoarelor, m-am decis la bilstein b6 , pe amortizatoarele de punte fata vreau sa pun flanse de la powerflex , puteti spune daca este o alegere buna ? va multumesc mult
  10. Aveti idee daca se poate modifica cheia sau modulele astfel incat sa pot inchide portbagajul din cheie? Tin sa mentionez ca am sistemul automat deschidere portbagaj pe Passat B7.
  11. Salut, acum vreo saptamana am schimbat bucsele la brate si cele mari...si cele mici...se uita mecanicul pe acolo si spune ca nu ar mai trebui schimbat nimic, cand am plecat am observat ca mergea foarte greu volanul spre stanga, la cat de varza erau bucsele(uzasera cauciucurile) am zis sa fac bracaj, fac si bracajul(cel de acolo spune ca bieletele de directie sunt ok) si problema se transforma intr-o piedica la volan, sa fiu mai explicit, cand pot lua dreapta cu degetul mic(fara pic de efort), dupa ce indrept rotile este foarte greu sa virez stanga, nu imposibil, dar trebuie ceva forta, cand am reusit(am trecut de acea piedica) pot lua stanga foarte usor, duc iarasi rotile la drept si intampin problema cand sa virez dreapta, trec de punctul respectiv si iarasi e greu la stanga. Vorbesc cu mecanicul, cu cel de la bracaj...ridica toti din umeri, ma hotarasc sa schimb si bielete directie+capat bara, fac din nou bracajul problema nu se rezolva, intre timp cineva isi da cu parerea ca as putea avea un amortizor indoit, sau flansele amortizoarelor varza, inteleg...ar putea exista aceasta posibilitate, in schimb astazi am tras usor de volan si a inceput sa joace, lucru care nu pare deloc normal si nu prea vad ce legatura ar putea avea cu amortizorul. Un sfat...o idee...inainte sa ma apuc sa schimb flanse si amortizoare ? Masina este un G5 1.9 TDI 77kv, 2008
  12. no comment
  13. A fost in jur de 300/400 euro bine montaj propriu fara manopera doar piese si anume tavan guri inca o unitate de clima in spate cu tot cu filtru uscator cablaj conducte freon o sa revin cu mai multe poze la masina si pt cine o doreste se vinde cu 4000 euro negociabil tinand cont ca e revizuita total.
  14. Niciunul.Ambele au conectare rsap.Tu ai nevoie de uhv. 1K8xxxxxx/5k0xxxxxx/7p6xxxxxx
  15. Nu am xenon,in schimb am faruri automate, la bord nu imi indica nici o eroare,o sa merg sa o pun pe tester sa vedem ce are :| multumesc mult pentru raspuns.
  16. Singura asemanare intre EA189 si EA288 este cilindreea. Deci nu ai cum sa-l cunosti de pe masina ta.
  17. Salut. Ieri am schimbat suspensia la golful meu 1.9 tdi alh , pana sa le schimb am avut amortizoare normale dar arcurile putin mai mici , ceva gen semi sport daca-i pot zice asa . La magazinul de piese auto am cerut suspensie normala , standard . Am schimbat amortizor + arc fata spate , pe fata se prezinta bine dar spatele e groaznic , intre roata si aripa e o distanta mult prea mare , m-am uitat la cativa prieteni cu golfuri si distanta lor dintre roata si aripa e aproape jumate intrebarea mea este ... s-ar fi putut sa nu fii pus bine ceva bine pe spate la arcuri si amortizoare ? Atasez o poza sa vedeti cum arata imi cer scuze daca nu am postat unde nu trebuie sau daca mai exista topic ... dar sincer am cautat si nu am gasit . Va multumesc
  18. Nu pare, ca s-a scurs pe unde-a putut. Dar pe la trapa iti intra. Verifica scurgerile prima data, cum spune si colegul.
  19. Daca dupa rasfoirea topicului inca n-ai gasit un raspuns, nu s-a inventat acel kit de ambreiaj.
  20. Nu, daca pulseaza intermitent indica o eroare, poate un senzor de la un amortizor sau un senzor de nivel de pe o punte sau altceva ( din cate stiu, DCC-ul isi ia informatii si de la senzorii de nivel pt xenon ). Ai cumva si faruri adaptive cu xenon si cornering lights ? Nu iti apare eroare in bord cand pornesti motorul ( AFS failure )? Daca e asa, numai un tester iti poate spune ce eroare ai, poate a sarit de la locul lui un senzor de pe o punte sau chiar a cedat ...
  21. Nu-l cunosc? L-am avut 5 ani sub capota , chiar daca nu varianta mai noua, e pana la urma acelasi motor. Daca te-ai uita prin topicurile mele de pe forumuri vei vedea dece am fost asa nemultumit, si nu doar eu. Te invit pe tine sa renunti la motorul din semnatura ta pentru 1.6 tdi. Si nu , cu distributia nu am avut probleme si daca nu era turbolag-ul inacceptabil pentru un motor conceptie 2010 as ma fi trecut cu vederea schimbarea egr, pompa apa, updaturi soft, sunete injectoare si hotia secolului dieselgate care odata rechemat pentru corectare in service poate iti va mai si taia din putinul suflu pe care il are.
  22. Basic setings
  23. "parca i-ar mai trebui putin" asta mă duce cu gândul la ceva probleme de timonerie, mai ales dacă a fost dată jos cutia mă îndoiesc de faptul că mecanicul a avut lera aia specială de reglare a timoneriei. levier cutie.pdf În primul rând inspectează bila aia de plastic încercuită cu albastru şi elementul de legătură încercuit cu roşu. Acesta din urmă este responsabil de transmiterea mişcării stânga-dreapta a schimbătorului. Într-un capăt are gaură ovală ce permite reglajul şi cele mai mici modificări influenţează modul de intrare în viteză Acum nu ştiu care este legătura cu încălzirea cutiei, dar merită încercat. citeşte şi topicul de mai jos
  24. Salutare colegi. Am si eu un passat din 2009 cu maxidot si radio cd model RNS 510.Acesta este dotat cu modul bluetooth cu seria 5N0 035 730A model Nokia.Am incercat sa ma conectez cu tel .model Samsung j5. Il vede dar imi spune ca modulul nu este compatibil cu telefonul.Am incercat cu un tel Nokia si sa conectat fara probleme si a afisat si agenda pe radio cd. Ma intereseaza ce model de modul bluetooth cu ce cod ca sa pot sa ma conectez cu Samsungul .Am gasit unul cu codul 5N0 035 730C si nu stiu daca asta este ok pt mine. Mentionez ca modul bluetooth are 2 mufe pe el. Am mai gasit unul cu codul 3C0035730B .Care din cele 2 module mi-l recomandati. Multumesc anticipat
  25. salutare, am un passat cc din 2011 2.0 170 cp , pana acum nu am bagat de seama, dar astazi am vazut butonul pentru suspensie ca "licare" intermitent, mentionez ca am trecut prin toate modurile dupa ce l-am "vazut licarind", functioneaza perfect toate modurile, asa trebuie sa " licare" .Multumesc, o zi placuta!
  26. Am menționat în posturile anterioare când a fost vorba de oraș. Acolo este clar că vorbim de consum mai mare. În afara treaba este simpla. Consumul nu are variații mari pentru că este aceeași rută și traficul, relieful nu te lasă să exagerezi. Poți conduce neglijent și atunci ești taxat cu o jumătate de litru în plus. Concret consumul pe ruta mea pendulează între 4,4 - 5,1 /100 km. Consumul mediu pe spritmonitor.de este acesta.
  1. Afişează mai mult