Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat   

  1. Ultima oră
  2. Salut. Am lupo 3L condus de prietena mea zilnic, consum 4-6% in Bucureşti. Fără ac fără servo. Doar pedale (2) şi volan. Maşina e foarte mişto. Acelaşi lupo doar că altă culoare are si fratemiu de curând. Am condus 1.2 tdi destul timp e ok, haios si foarte economic. Dar am condus si 1.4 fsi, si pe cuvânt că după experiența 3L când te urci în fsi nu îți mai pasă de consum. E nervoasă (105cp/850kg) climatronic, servo, geamuri etc.. Oricare dintre ele trebuie servisate complet la achizitie (rulmenti/ulei cutie, sistem electrohidraulic, motor etc. În Bucureşti este un tip care are grijă de maşinile mele, are ceva de vânzare si 3Luri şi fsi dacă ți-e mai uşor să vii la Buc decât Brasov. Baftă!
  3. salut. eu am cumparat set reparatie suspensie roata moog si la brat am inlocuit si bucsa mica, in chitul de reparatie vin ambele bucse mari de aluminiu + bucsele mici. am deja 2400km masina se comporta foarte bine. mai mult ca sigur zgomotul ce il aveam era de la pivot.
  4. Corect, bucsele de la capete, dar se schimba doar cu totul, codurile fiind 1K0501529E si 1K0501529C! Oricum o sa ma duc la o constare, dar e o senzatie pe care doar eu o simt dupa ce am schimbat jantele si am trecut de la 16 la 17 noi cu anvelope noi!
  5. brasov

    A reconditionat cineva caseta de directie la cei de la Auto Tampa sau imi poate recomanda cineva un loc in Brasov? Am observat ca am ulei in parcare si m-am uitat sub ea si era pe partea dreapta burduful de la bieleta plin de ulei si nivelul la lichidul de servo sub minim cu mult ..
  6. Da, il poti pune tu.
  7. Salut, nu mai dau "quote", am vrut in prima instanta sa ajut si sa explic in detaliu. Am uitat sa mentionez ca am si curatat lentila de la MFD2, dar tot degeaba, 9 din cele 10 cd-uri de navigatie "nu vor si nu vor" :). Discul original ramane "original". Si am uitat sa mentionez ca "Verbatim-urile" nu mi-au placut niciodata, le consider de o calitate slaba.
  8. Problemele cu distributia la 1.2 de acum multi ani au ajuns deja in legenda, iar pentru multi care cred in legende si mituri vor ajunge sa creada ca toate TSI acum sunt cu probleme. In primul rand 1.2TSI de pe Golf 7 nu are nicio treaba cu 1.2TSI dinainte, este alt motor. Motoarele turbo din mileniul 3 sunt aici sa ramana, iar fiabilitatea lor se dovedeste a fi una din ce in ce mai buna. Sigur ca trebuie intretinute, service la timp, toate consumabilele de calitate, iar motoarele acestea duc mult. Sunt altfel decat cele aspirate si poate nu duc asa mult abuz, oricum comparatia cu motorul aspirat nu se mai poate face, mai ales cu cele de cilindree sub 2.0, deja discutam de motoare iesite de mult din productie. 1.0TSI 115cp fata de 1.2 110cp pierde un cilindru, dar castiga 25nm. Personal, ma surprinde un cuplu de 200nm la un motor in 3 cilindri si 1000cc.
  9. Astăzi
  10. Mergi sa faci o constatare. Bratele nu sunt vinovate decat daca sunt indoite sau rupte ceea ce este putin probabil. Cel mai probabil bucsele lor pot fi uzate sau amortizoarele. Bucsele iti recomand Lemforder sau OEM iar amortizoarele OEM.
  11. Mi-a iesit furtunasul asta care inteleg ca are leagtura cu supapa egr, ma puteti ajuta cu un sfat ? Ma duc la service ? Il pot pune si eu la loc ? Multumesc !
  12. Din pacate am incercat si varianta sa o las 2 ore si tot nu mi-a citit. Am scris Dvd-uri si Verbatim si sony si no name bineinteles toate Dual layer si la viteze max de 2.4 x dar tot degeaba. Inclusiv am incercat sa scriu DVd-ul si cu un calc vechi .Urmeaza in zilele acestea sa mai fac niste teste si daca nu merge cred ca imi pun RNS510 Colegu nu mai da quote la postul de deasupra postarii tale.Multumesc
  13. Salutari. Intampin o problema cu fumul abastru sporadic, cateodata la pornire, alteori in mers la accelerari mai bruste. Masina o am de putin timp, am umblat putin cu ea, din cate am observat a consumat ceva ulei de la schimb, si am limp-mode frecvent. La o diagnoza, a aparut P2034 - Overboost pressure. CIne s-a uitat la turbina, a zis ca nu are jocuri in ax, doar ca e foarte blocata geometria variabila. Atunci intrebarea mea, cauza fumului albastru care ar putea fii? Acel mecanic zice ca tot turbina. S-a schimbat si EGR-ul initial pe acest motiv, problema a ramas nerezolvata. Kilometrii reali: 271K
  14. Del
  15. Daca ai suspensie sport rigida, e o sansa. Daca nu, sunt sceptic ca te va ajuta sa schimbi si celelalte suruburi. Pe o suspensie OEM in general nu sunt probleme. S-ar putea ca pocniturile sa aiba alta cauza.
  16. Am o problema cu spatele, sesizabil la denivelari, va dau un exemplu, la denivelarile de pe drumurile patriei dintre benzi, acele ridicaturi, la schimbarea benzii si trecand peste ele, simt ca spatele imi fuge, altfel nu! Din ce am citit ar fi acele "ciolane" vinovate! Mersi.
  17. Mulțumesc frumos
  18. Revin cu un filmulet sa vedeti cum se aude la mine la accelerare si decelerare. Zgomotul e reprodus pe loc, cu o roata fata ridicata si intr-o treapta de viteza. Acel clanc/clanc se aude cand accelerez (o singura data) si cand decelerez (tot o singura data). de asemenea, am impresia ca tamponul antibalans e cam moale ca atunci cand fac putin mai tare de roata, acesta se balanseaza putin. https://goo.gl/photos/b2gs3QVMbsTd1qCa6 Sper ca se vede clipul...
  19. Salut, RTR = Road Traffic Rules. De la acest mesaj, unitatea ar trebui sa incarce DVD-ul de navigatie, display-ul ar trebui sa arate 2 celule (current si total), unde iti arata nivelul de incarcare (eu am MFD2 cu CD a durat cca 6 min/cd, din 10 cd-uri Verbatim scrise mi-a citit numai 1, restul erori de genul "the cd is incompatible", sau "the cd can not be read", sau incarcarea cd-urilor se bloca.). Daca ramane la mesajul afisat de tine in poza, inseamna ca dvd-ul de navigatie nu e 100% compatibil cu ce stie sa citeasca unitatea. Diferenta consta in calitatea DVD-ului original (stantat si "ars" de producator) vs. cea a DVD-ului scris cu "clone cd/dvd" (nestantat si scris cu laser). Si la mine ia orice cd audio, fie original, fie scris la 4 si 8x; cd-urile audio au cantitate de info mica 2-10 mb/melodie, pe cand la dvd unitatea trebuie sa incarce sute/mii MB dintr-un foc, iar aici calitatea cd/dvd-ului isi spune cuvantul. Dan
  20. Cel puţin teoretic, anularea fizică a EGR fără anularea din soft, la motoarele cu debitmetru duce la creşterea consumului....teoretic. Practic depinde de mai mulţi factori.
  21. Daca are 271k imseamna ca cel putin o data a mai fost schimbata la 150k.Deci te poti gandi sa o schimbi.
  22. buna, eu am in prezent Golf IV 1.6 benzina 105 CP si doresc sa iau golf VII cu motorul de 1.0 TSI 110 CP. Este oleaca mai bun dacat cel de 105 / este considerat un mic upgrade? Are probleme acest motor (se zicea despre motoarele de prin anul 2012 ca au probleme cu distributia). Va intreb asta deoarece nu prea ma incanta motoarele mileniului 3 cu turbo! Multumesc frumos
  23. Schimba,daca nu esti sigur cati km are cu distributia noua.
  24. Da, când intri în BS 004 (pe loc bineînţeles) trebuie să se tureze singur motorul la 1400 rpm, îl laşi să înregistreze cam un minut. Logul în mers şi acesta din urmă confirmă neconcordanţa între specificat şi măsurat, lucru cam dăunător pentru motor. Fă testul cu siguranţa şi 004 ca să vedem mai sigur unde este problema.
  25. Pe bord, 193.000. Reali, 271.000
  26. Totusi cati km are? real?
  27. In cartea de service nu e specificat intervalul de timp nicăieri.
  1. Afişează mai mult