Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat   

  1. Ultima oră
  2. Waze are suport pentru android auto in varianta finala http://blog.waze.com/2017/07/Waze-for-Android-Auto.html?m=1q
  3. @mitza97 pana la urma cat te-a dus "distractia " , si te rog sa-mi spui daca ai cumparat tu piesele sau le-ai luat de la service/mecanic. Eu gasesc din ce in ce mai des service-uri care nu accepta sa lucreze , decat cu piesele lor, motivul dat este oferta garantiei , atat la piese cat si la manopera ( si la distributie am avut aceeasi problema ). Ai schimbat si uleiul de la cutie ? In principiu am auzit ca nu se inlocuieste, ci doar se completeaza daca este cazul, dar eu ma gandeam sa il si inlocuiesc. La anul cred ca voi inlocui si eu ambreiajul, momentan e ok, am doar pedala tare. P.S. La cati km l-ai schimbat si cum era pedala de ambreiaj pana si dupa inlocuirea kit-ului ? Merci
  4. Se fac ceva reglaje după montarea unei turbine noi sau curățate? Dar iîn caz de eroare (martor spirala), înainte s-o duc iar la curățat?
  5. Odata cu inlocuirea distributiei am inlocuit si eu vasul de expansiune, arata cam ca al lui andrei_221 , dar putin mai bine,f putin nu sarise nici o bucatica din el. Cu aceasta ocazie ii si multumesc lui andrei_221 pt codul de original, pe care l-am si achizitionat. Acum e curat si arata bine, momentan. Idei aveti pt ca pe viitor sa il protejam cumva de "aceasta imbatranire " in acea zona ? Multumesc
  6. La fel face și a mea; am observat că mai puțin iarna și mai des pe vreme caldă. Se întâmplă de vreo 7-8 ani și încă n-am găsit cauza. Nu dă nicio eroare.
  7. Salutare, Am schimbat si eu distributia ieri, am pus curea dayco ht teflonata +1 ( 1 an in garantie extra, asa a venit cureaua ), + rolele si prezoanele din set (cu exceptia unuia , am inteles ca sunt probleme cu el cand trb dat afara ) si pompa de apa Hepu. Intrebarea mea este urmatoarea : Avansul este acum -2 , inainte de inlocuirea distributiei aveam -2.5 . credeti ca o sa am pe viitor probleme din acest motiv ? Masina porneste si merge la fel de bine ca inainte. Am schimbat personal si tamponul; din partea st a masinii, cel de sub baterie, dupa ce l-am scos am vazut ca starea lui " relaxata " e sa stea intr-o parte, nu pe mijloc, acum cand opresc motorul nu se mai scutura ca inainte, si mai am de inlocuit doar 2 bielete la bara stabilizatoare de pe spate. Pret doar pt distributie, antigel, pompa de apa si manopera, 1450 de lei cu factura si garantie 2 ani la piese si manopera tot 2 ani, dat de service. Cum vi se pare pretul si ce parere aveti despre avans ? Multumesc anticipat. O zi buna
  8. Care ar fi cauza pentru care după cam un an trebuie să încerc iarăși cu freon? Vara trecută, când am încercat instalația, au verificat și au spus că-i etanșă. Acum două săptămâni băga ceva rece, dar acum bagă aproape fără răcire.
  9. Astăzi
  10. Am rezolvat peoblema la o reprezentanta audi din berlin. 6q0959843m Codul e pentru furtunul flexibil cu ambele cleme de pe capete (doar asa se vinde) iar pretul a fost de 5,58 euro.
  11. Socrii mei si-au schimbat permisul in urma cu 3 luni. Au primit permisul acasa dupa 5 zile lucratoare. Fratele meu a schimbat permisul luna trecuta iar permisul a ajuns in 4 zile. Toti au avut dovada valabila 15 zile (valabila doar in romania). Fratele meu a mers sa il schimbe dupa doua saptamani dupa ce a expirat permisul vechi.
  12. Am lipit-o cu ceva gen prenadez. Tine si azi de 5, 6 ani de cand am lipit.
  13. Ieri
  14. Stie cineva daca carligul de pe golf 5 hatchback 2008 se potriveste pe golf 6 break 2012 din punct de vedere al prinderii si al compatibilitatii electrice
  15. Va salut , am aceleasi simptome la un AVF 2003: bataie in filtrul de aer. Am desfacut capacul de la tacheti si am uzura la ax came si un tachet "ciupit" va rog - ce ma sfatuiti sa cumpar ca marci? ax came: cuzineti: tacheti: garnitura capac: simering: suruburi: si daca de exemplu la ax cu came exista cod pe marca respectiva - ca sa stiu ce sa cer. multumesc anticipat Am citit tot acest topic , dar inca nu m-am decis ce sa cumpar.
  16. Pai nu mi-au dat alta varianta si aveam nevoie de masina. Mi-am dat seama ca nu stiu nici ei care e problema. Am sa incerc si in alta parte, poate la reprezentanta. Martorul de bujii se aprinde...
  17. Salut! Am si eu o intrebare, sper ca postez bine, cu ceva timp in urma am schimbat pompa de ambreiaj. De atunci ma tot sacaie o eroare: Clutch Pedal Switch (F36): Implausible Signal care nu poate fi stearsa si imi apare in bord eroare la frana de mana si P acela taiat ramane aprins. Frana de mana imi functioneaza fara probleme, doar ca de fiecare data la punerea contactului imi apare Parking brake fault.See owners manual! Acum intrebarea e, daca am schimbat pompa , de ce imi tine eroare la frana de mana? Sau poate fi de vina pompa cea noua?
  18. Fă-i și treaba cu uleiul și apoi testeaz-o. Cioabele din tachetul vechi au fost scoase toate?
  19. Inca nu am iesit la drum lung sa o testez, fiindca am luat-o foarte tarziu. Maine am sa revin cu mesaj dupa ce o testez.
  20. Corect este suruburi nu prezoane. Alte masini au prezoane la roti (suruburi prizonier si rotile se prind cu piulite), tu ai suruburi la roti.
  21. Fă i o spalare cu un ulei ieftin la motor. Vreo 100 km. Apoi alt filtru și alt ulei bun. A găsit oare toate cioabele? De tras cum trage? Trebuie să tragă mai tare că înainte!
  22. Nu am gasit, toata lumea intreabab de cod pc comfort la dezmembrari, si am gasit skoda astabdin 2004 2000 benzina si am luat motorasele de pe ea si calcu comfort dar ca si cod calcu, ca piesa efectiva este de pe un golf 4, deaceea am zis ca ar trebui construit dupa schema de 2004 ca asa stiu ca ar trebui sa mearga cu calcu comfort ce il am, este k ce zic?
  23. Am reconditionat motorul .. Acum sunt la partea electrica si as avea nevoie de ajutor. Vreau sa pun geamuri electrice , nu a avut din fabrica , si nu stiu cum sa fac instalatia . Este vre-un electrician pe forum sa ma ajute ?
  24. OK, neavand habar exact cum functioneaza - am citit doar de Frant Assistant ca in combinatie cu cutie manuala nu franeaza masina pana la oprire - n-am vrut sa fiu categoric. Ca asa, dpmdv, in primul rand as alege DSG si apoi alte dotari. Dar fiecare e diferit, nu pot spune cu certitudine ca varianta mea e cea mai buna si detin adevaru absolut ACC da, nu-l consider sistem de siguranta, dar nestiind cum se comporta cu o cutie manuala, de aia am formulat asa. @tetea: intelegand ca ai avut un buget, care deja e putin depasit, deic nu prea mai ai ce optiuni adauga, as zice doar ca in loc de volan sport ai putea alege pe cel incalzit. Aica ai da o dotare in principal de "imagine" pe una "functionala", chiar daca putine luni din an. La fel, as scote priza de 230 si as micsora bugetul. Sau, as inlocui priza+stergator spate cu parbriz incalzit, deci parca optiunea asta depasiste valoarea celorlalte 2.
  25. Super, conteaza mult sa stii ca pompa este in parametri, o grija in minus
  26. Eu am ridicat-o pe a mea ieri din Iasi (jetta 1.2 tsi) si a fost comandata pe 13 martie. Din discutiile auzite, masinile care se configureaza (nu ma refer la cele cu livrare din stoc) ar avea ca termen de livrare sfarsitul lunei noiembrie. La mine au fost aproape 18 saptamani. Mie dealer-u numai dupa ce am insistat cu email-uri si telefoane am mai aflat unele informatii (de exemplu daca a intrat in productie, sau ca am fost asigurat ca o sa fie respectat termenul de 16 saptamani , etc). Ca solutie/idee, nu tocmai convenabila, ai putea sa achiti toata suma (asta ar insemna sa platesti rate sau sa platesti o masina pe care nu o ai) ca sa-ti emita factura, .......doar daca este posibil acest lucru pentru a nu perde tichetul (imi dau si eu cu parerea si nu stiu daca e posibil, dar tu decizi).
  27. Senzorii de parcare au oprit masina si motorul: oricum apesi si tu frana, cand iti dai seama . FA mi-a "luat" frana de sub picior atunci cand a considerat ca nu sunt destul de ferm ; e mai hotarat, cred ca e un lucru bun. Eu privesc ACC mai mult ca pe un ajutor pentru condus facil, nu neaparat ca sistem de siguranta; mai ales in combinatie cu DSG. FA, Blind Spot Detection si Lane Assist sunt sisteme de siguranta pentru neatentie, e bine sa nu se intample, dar te pot scapa de situatii critice. E strict parerea mea.
  28. Salutare. Detin de aprox 3 ani un golf 6 cu motor 1.6 tdi, 85.000 km reali, an fabricatie 2011. Nu am avut nicio problema pana acum cateva luni cand au aparut trepidatii la relanti, turometrul are fluctuatii iar motorul a devenit destul de zgomotos cand are acele fluctuatii. Am observat intre timp ca problema apare doar cand e AC deschis. Am facut o diagnoza la un service auto si a reiesit o valoare +2 la injectorul 1 atunci cand e AC pornit iar fara AC valoarea e undeva sub +1. In rest totul a iesit ok, fara erori. Citind acest post am facut testul impedantei injectoarelor si la injectorul nr 4 (cum numeri de la stanga la dreapta stand in fata masinii) a reiesit valoarea de 182k ohmi fata de 203 cat au celelalte. Aveti idee cum sunt asezate injectoarele pe masina si cum e pozitionat injectorul nr 1 din VCDS? Ma gandesc ca cel cu impedanta mica e si cel cu deviatia din VCDS. Oare poate fi problema de la AC avand in vedere ca simptomul apare la pornirea lui? Ar fi util sa fac o verificare la compresor, poate ingreuneaza functionarea motorului? Multumesc anticipat! Sorin M.
  1. Afişează mai mult